به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۲۵۶۵۰

رضاییان؛ تشنه‌ترین پرسپولیسی برای جام

گروه ورزشی: رامین رضاییان هیچ جامی با پرسپولیس به‌دست نیاورده و تشنه‌ترین شاگرد یحیی برای کسب افتخار است.
رضاییان؛ تشنه‌ترین پرسپولیسی برای جام
گرچه رامین یکی از محبوبترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود و بازگشت او نیز با استقبال زیادی همراه بود اما در سال‌های پر افتخار پرسپولیس در دهه نود، جامی با پیراهن پرسپولیس به دست او نرسیده است.
مدافع راست قرمزها در لیگ پانزدهم یکی از بهترین‌های تیمش بود اما پرسپولیس در رقابت با استقلال خوزستان به‌خاطر تفاضل گل قهرمان نشد. در سال بعد نیز رفت و برگشت او به پرسپولیس و ماجراهایش با برانکو سبب شد فصل را با پیراهن پرسپولیس تمام نکند و جایی در جشن قهرمانی تیمش نداشته باشد.
 

 
به جز چند خرید جدید پرسپولیس در این فصل، باقی بازیکنان حداقل دو کاپ قهرمانی به‌دست آورده‌اند؛ اتفاقی که می‌توانست شمشیر دو لبه‌ای باشد و کادرفنی باید برای جلوگیری از اشباع بازیکنان نیز تلاش می‌کرد. اما اوضاع برای رضاییان کاملا متفاوت است؛ او در لیگ و جام حذفی با انگیزه ویژه‌ای به میدان خواهد رفت و گزاف نیست اگر او را تشنه‌ترین پرسپولیسی برای کسب جام بدانیم.
رضاییان در چهار بازی اخیر که به ترکیب یحیی اضافه شده عملکرد قابل قبولی داشته و اگر مهاجمان پرسپولیس قدر سانترهای او را بدانند، رامین خیلی زود به جمع گل‌سازهای برتر پرسپولیس اضافه می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها