به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۲۵۸۳۳
تمدید با الاهلی، ادامه حضور در قطر، بازگشت به ایران و چند احتمال دیگر

پایان کار محمدحسین کنعانی زادگان با الاهلی قطر

گروه ورزشی: پس از برگزاری آخرین بازی تیم الاهلی در لیگ ستارگان قطر، کار مدافع ملی پوش این تیم نیز به پایان رسید و او حالا به دنبال بررسی پیشنهادهای جدید خود است.
پایان کار محمدحسین کنعانی زادگان با الاهلی قطر
هفته پایانی رقابتهای لیگ ستارگان قطر در حال برگزاری است و اغلب تیم های حاضر در این رقابت ها در دو روز اخیر بازی های خود را برگزار کردند.
تیم الاهلی دوحه هم که مدافع ملی پوش ایرانی را به همراه دارد شب گذشته در آخرین بازی خود برابر تیم الدحیل به میدان رفت و با انجام دیدار بیست و دوم کار خود را در این دوره از رقابت‌ها به پایان رساند. اتمام بازی های تیم الاهلی به این معناست که کار محمد حسین کنعانی زادگان نیز با این تیم به پایان رسیده است چرا که قرارداد مدافع ملی پوش ایران با تیم سبز پوش قطری ۱ ساله بوده و حالا باید برای ادامه، قرارداد جدیدی منعقد شود.
کنعانی که یک فصل اخیر را در دوحه گذراند به عنوان یکی از مدافعان ثابت الاهلی و البته تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای بسیاری به میدان رفت و به نوعی می‌توان گفت سال شلوغی را پشت سر گذاشت. البته کیفیت بالا و کم نوسان مدافع ملی پوش ایرانی باعث شد تا علاوه بر رضایت مسئولان الاهلی برای تمدید قرارداد چند پیشنهاد دیگر نیز به او داده شود.
محمد حسین کنعانی زادگان که پس از کسب رضایت کی روش برای حضور در قلب دفاع تیم ملی، موفق شد نظر مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کند و در سالهای اخیر به عنوان مدافع ثابت تیم ملی به میدان برود. مدافع سابق پرسپولیسی ها علاوه بر حضور در تمامی بازی های تیم ملی در یک سال گذشته در ۲۰ بازی از ۲۲ دیداری که تیم الاهلی در لیگ ستارگان قطر داشت نیز به میدان رفت.
او هر چند تاکنون اظهار نظری درباره تیم آینده خود نکرده اما احتمالات بسیاری برای ادامه دوران فوتبال در فصل آینده وجود دارد. اینکه محمدحسین کنعانی زادگان به ایران و تیم پرسپولیس برگردد، قرارداد خود را با الاهلی تمدید کند یا با تیم دیگری از فوتبال ایران و یا خارج از آن به توافق برسد احتمالاتی است که باید تا چند هفته آینده یا حداقل تا بعد از برگزاری بازی های تیم ملی در نوروز در انتظار تحقق یکی از  آنها بمانیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها