به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۲۵۸۳۵

درگیری عجیب درون تیمی در ورزشگاه فولادشهر!

گروه ورزشی: بازی تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم با یک درگیری عجیب در پایان نیمه اول همراه بود.
درگیری عجیب درون تیمی در ورزشگاه فولادشهر!
مصطفی احمدی که در ابتدای بازی و روی درگیری با سعیدباقرپسند یک کارت زرد گرفته بود، در آخرین دقایق نیمه اول کارت زرد دوم را هم گرفت تا در ابتدا کادرفنی آلومینیوم به شدت نسبت به این تصمیم بحث برانگیز داور معترض شوند.
علاوه بر بازیکنان داخل زمین و کاپیتان آلومینیوم یعنی میثم مجیدی، رسول خطیبی نیز وارد زمین شد تا اعتراض خود نسبت به این تصمیم را نشان دهد اما این پایان ماجرا نبود.
 

 
پس از اینکه مصطفی احمدی تصمیم به ترک زمین گرفت، آنطور که عکاسان کنار زمین گزارش داده‌اند، علی قلعه‌نویی یکی از مربیان آلومینیوم به احمدی بابت اقداماتش در داخل زمین که منجر به اخراج شد، اعتراض کرد و یک جمله او باعث شد تا احمدی به شکلی عجیب و باورنکردنی به سمت مربی خودش حمله ور شود.
اگرچه قلعه‌نویی به شکلی نسبتا محترمانه نسبت به بازیکن اخراجی تیم این اعتراض را مطرح کرد اما پاسخ احمدی باعث شد تا مربی آلومینیوم خشم خود را به شکل فیزیکی نشان دهد و به سوی احمدی حمله ور شد.
حمله قلعه نویی به احمدی زمینه ساز یک درگیری فیزیکی عجیب و درون‌تیمی در بیرون زمین ورزشگاه فولادشهر شد که البته با ورود امیدوار، سرپرست آلومینیوم که تلاش داشت تا میانجی‌گری کند، ماجرا ختم شد و احمدی هم به بیرون زمین رفت.
 

 

 

 

 
برچسب ها: لیگ برتر ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها