به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۲۵۹۴۹
زنان نصر فردیس بعد از صعود به نیمه‌نهایی؛

تمرین ژست قهرمانی در لیگ فوتسال زنان

گروه ورزشی: مشکی‌پوشان نصر فردیس کرج یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتسال زنان هستند.
تمرین ژست قهرمانی در لیگ فوتسال زنان
جذب چند بازیکن ملی‌پوش و نام‌آشنا و حضور کادرفنی مجرب باعث شده تا نصر فردیس کرج یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ هفدهم فوتسال زنان برشمرده شود، آن‌ها بعد از گذراندن مرحله‌ی گروهی و ایستادن در رتبه‌ی دوم گروه 2 بعد از پیکانِ صدرنشین، مرحله‌ی یک چهارم نهایی را نیز با قدرت از پیش برداشتند.
شاگردان فاطمه شریف روز گذشته در خانه پذیرای فرهان ملارد بودند و با 5 گل حریف خود را شکست دادند تا با احتساب برتری 3-1 در بازی رفت، مجموعاً نصری‌ها با برتری 8 گله به جمع 4 تیم برتر نیمه‌نهایی لیگ فوتسال زنان صعود کنند.
حالا در این مرحله، ملی‌حفاری اهواز است که انتظار نماینده استان البرز را می‌کشد و شاگردان شریف امیدوارند با کنار زدن باسابقه‌ترین تیم لیگ، در نخستین سال حضور در لیگ برتر خود را به مرحله‌ی فینال برسانند.



بعد از صعود به جمع 4 تیم برتر، نصری‌ها روز گذشته در سالن سرحدآباد کرج در مقابل لنز دوربین عکاسان، ژست پیروزی گرفتند تا روحیه‌ی بالای خود را در آستانه‌ی آغاز مرحله‌ی نیمه‌نهایی نشان بدهند.
باید دید هدف‌گذاری نصری‌ها در پایان لیگ برتر فوتسال زنان محقق خواهد شد و آن‌ها در اولین سال حضور در لیگ برتر موفق به فتح جام قهرمانی می‌شوند یا سرنوشتی دیگر در آینده چشم‌انتظار شاگردان فاطمه شریف خواهد بود و دست آن‌ها از لمس جام قهرمانی کوتاه می‌ماند.
شایان ذکر است که فاطمه شریف خود نیز بعد از تجربه‌ی چهارمی با تیم سیاه جامگان مشهد و دو مقام سومی با هیات فوتبال خراسان رضوی، در رویای کسب اولین جام قهرمانی خود در کسوت سرمربی است و امیدوار به آن بوده که این مهم در فصل جاری با تیم نصر فردیس کرج محقق شود.
برچسب ها: فوتسال زنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها