به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۳۲۶۱۰۰

رضا عنایتی: از نتیجه راضی نیستم

رضا عنایتی: از نتیجه راضی نیستم
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید تیمش لایق پیروزی برابر مس رفسنجان بوده است.به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی، تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر مس رفسنجان حاضر شد و اظهار کرد: بازی بسیار خوبی از سوی دو تیم بود. مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ است اما من از نتیجه بازی راضی نیستم زیرا روی تک موقعیت حریف گل خوردیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و تیم برتر بودیم. متاسفانه ۷ بازیکن اصلی ما نبودند و در تعویض‌ها دستمان بسته بود. دست بازیکنانم را می‌بوسم زیرا با همه توان بازی می‌کنند و برای موفقیت تلاش می‌کنند.
 
وی ادامه داد: تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند، برابر ما روی هوا بازی می‌کنند. تیم‌هایی که همیشه روی زمین بازی می‌کنند و در آنالیزهایمان تاکتیکشان را ارزیابی می‌کنیم، برابر ما روی هوا بازی می‌کنند که شاید به خاطر پرس از جلو تیم ما باشد. ما کار خود را پیش می‌بریم و امیدوارم بازیکنانم به کمترین حق‌شان که جایگاه خوب در جدول است، برسند.

سرمربی هوادار درباره مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: اگر بگوییم نیست، دروغ گفته‌ایم اما طبق قول‌هایی که به من داده شده، تا دو روز آینده حل خواهد شد. این نجابت بازیکنان ما است که تاکنون حرفی در خصوص آن نزده‌اند اما طبق صحبت‌های مدیریت، این مشکلات به زودی حل می‌شود.

عنایتی درباره حضور کادر فنی تیم ملی در استادیوم و تماشای دیدار تیمش برابر مس رفسنجان از نزدیک اظهار کرد: مربیگری سلیقه‌ای و متناسب با رویکرد تاکتیکی است. من نمی‌دانم برنامه ذهنی سرمربی تیم ملی چه چیزی است اما وقتی توپ روی هوا بود، بازیکنان ما نمی‌توانستند کیفیت اصلی خود را نشان دهد. شانس ما هم بود که بازیکنان اصلی ما مثل داور که استعداد زیادی دارد در اراک ۴ اخطاره شد و در این دیدار مهم نبود.

وی در پایان عنوان کرد: هدف‌گذاری ما مشخص بوده و ما می‌دانستیم شرایط لیگ برتر و لیگ یک متفاوت است. می‌دانستیم در اوایل لیگ به مشکل می‌خوریم اما بازیکنانم زود واکنش نشان دادند که از این بابت ممنون هستم. برای سال بعد برنامه‌هایی داریم که پیش نیازش این است که امسال در لیگ برتر بمانیم تا بتوانیم برای اهداف سال بعد خود، تلاش ویژه‌ای انجام دهیم.
برچسب ها: رضا عنایتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها