به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۳۲۶۱۲۰

روزگار متفاوت برای شیری با پیراهن فولاد

گروه ورزشی: مدافع راست سابق پرسپولیس با حضور در جمع شاگردان جواد نکونام روزگار متفاوتی را پشت سر می‌گذارد و در بازی امروز نیز عامل برتری و کسب پیروزی تیمش لقب گرفت.
روزگار متفاوت برای شیری با پیراهن فولاد
مهدی شیری که علی‌رغم مدت زیادی که در پرسپولیس حضور داشت، همواره انتقادات زیادی را متوجه خود می‌دید و در نهایت نیز بعد از اخراج برابر فولاد خوزستان در سوپرکاپ، با نظر یحیی گل محمدی قراردادش را فسخ کرد، اکنون روزهای متفاوتی را در جمع شاگردان جواد نکونام پشت سر می‌گذارد.
مدافع راست سابق پرسپولیس در اولین حضورش با پیراهن این تیم موفق شد با گلزنی در جمع فولادی‌ها خبرساز شود و اکنون نیز در جدال با تراکتور با ارسال خود زمینه ساز گل پیروزی این تیم شد تا بعد از گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان، اکنون پایش به گلسازی نیز در این تیم باز شود.
شیری که به نظر می‌رسید در پرسپولیس بیشتر به‌واسطه هجمه و انتقاداتی که متوجهش بوده نتوانسته آنطور که باید عملکرد مدنظر خود را به‌نمایش بگذارد، زیر نظر نکونام چهره متفاوتی را از حیث کیفی به اجرا گذاشته و یکی از بازیکنان تاثیرگذار فولاد لقب گرفته است.
برچسب ها: مهدی شیری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها