کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از خطرات بازی در اولدترافورد آگاهیم؛

سیمئونه: شایعه توافق با PSG؟ حرفی ندارم!

23 اسفند 1400 ساعت 22:26

گروه ورزشی: دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید انتظار دیداری دشوار و پرتحرک را در خانه منچستریونایتد دارد.


اتلتیکومادرید فردا شب در شرایطی در استادیوم اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می رود که مسابقه رفت در مادرید با تساوی 1-1 تمام شده است. دیگو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکوس در نشست مطبوعاتی در مورد این دیدار و شایعات توافق با باشگاه پاری سن ژرمن برای فصل بعد صحبت کرده است.
دیگو سیمئونه گفت: "بازی های متفاوتی در انگلیس در سال های اخیر داشته ایم. ما از اهمیت حریفی که قرار است فردا با آن روبرو شویم و خطراتی که استادیوم منچستریونایتد وجود دارد آگاهی کامل داریم، اما نسبت به عملکرد تیم خود نیز مطمئن هستیم. 



به دلیل ویژگی های فنی هر دو تیم، من یک بازی پویا، با تغییرات فراوان و فشار شدید از سوی منچستریونایتد در ابتدای بازی را تصور می کنم. اما ما نیز همچنین سعی خواهیم کرد از ضدحملات خود برای آسیب زدن به دروازه حریف استفاده کنیم. 
بسته به اتفاقات جریان مسابقه به دنبال حل مشکلات خواهیم بود. هم آنها می توانند ضدحمله بزنند و هم اتلتیکو می تواند منتظر زدن ضدحمله روی دروازه یونایتد باشد. در استادیومی فوق العاده، انتظار برگزاری یک مسابقه پرتحرک را دارم. در فوتبال همه چیز قابل بحث است و همه سرمربیان سعی می کنند بهترین خود را به بازیکنان و باشگاه ارائه دهد.
در حال طی کردن یکی از پیچیده ترین فصل های اتلتیکومادرید هستیم. ما به دنبال یافتن بازیکنان جایگزین در ترکیب هستیم و شک ندارم که فردا نیز شرایط اینگونه خواهد بود. موارد برای حل کردن در پیش روی ما وجود دارد.
شایعات امروز نشریات فرانسوی در مورد احتمال توافق برای فصل بعد با باشگاه پاری سن ژرمن؟ حرفی برای گفتن ندارم."


کد مطلب: 326495

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/326495/سیمئونه-شایعه-توافق-psg-حرفی-ندارم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir