به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۲۶۶۲۹

فروش نقدی بدون قرعه‌کشی هایما/جدول

فروش نقدی بدون قرعه‌کشی هایما/جدول
گروه اقتصادی: ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفند، طرح فروش نقدی و بدون قرعه‌کشی خانواده هایما را آغاز می‌کند. این در حالی است که میلیاردها تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان را با انتقاداتی مواجه کرده اما آنها همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه می‌دهند.
در این طرح، شرکت ایران خودرو، طرح فروش نقدی و بدون قرعه کشی دو محصول را با موعد تحویل حداکثر۳ ماهه فراهم کرده است.قیمت خودرو در طرح جدید قطعی است اما در صورت افزایش بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت آن است.

طرح فروش نقدی و بدون قرعه‌کشی هایما – اسفند ۱۴۰۰
در بازار چند؟
 حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در این طرح چقدر با بازار تفاوت دارد؟با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.


یکی از خودروهایی که هنگام ثبت نام در فروش فوق العاده هایما در فهرست قرار دارد، هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک است.قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۶۸۰ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۸۲۵ میلیون تومان قیمت دارد.
برچسب ها: هایما
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها