به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۲۶۶۴۹
داسیلوا در این شرایط مجبور است بازی کند؛

پاشازاده: آن‌موقع دوست داشتند دربی مساوی شود!

گروه ورزشی: مدافع اسبق استقلال و تیم ملی در آستانه دربی از حس و حال این بازی حساس صحبت کرد.
پاشازاده: آن‌موقع دوست داشتند دربی مساوی شود!
تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنج شنبه حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر را در آخرین روزهای سال 1400 برگزار خواهند کرد. در آستانه این دیدار حساس گفت و گویی با مهدی پاشازاده، مدافع اسبق استقلال و تیم ملی انجام دادیم که سابقه بازی های زیادی در دربی پایتخت دارد. او در مورد تقابل روز پنج شنبه گفت: شرایط جدول خیلی حساس است و اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. اگر استقلال ببرد تقریبا تکلیفش مشخص می شود و اگر پرسپولیس ببرد، فاصله اش با صدر را کم کرده و جذابیت در لیگ بیشتر می شود. امیدوارم که تحت هر شرایطی بازی زیبایی را شاهد باشیم.
داسیلوا، مدافع برزیلی جدید استقلال در هفته بیست و دوم اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. سوال بعدی از پاشازاده این بود که با توجه به حساسیت های دربی آیا این بازیکن می تواند استقلال را مقابل پرسپولیس همراهی کند. مدافع اسبق آبی ها در پاسخ تاکید کرد: این را کادر فنی بهتر می تواند تشخیص دهد چرا که آنها می دانند چه کسانی آمادگی بازی دارند. در حالت طبیعی بازیکنی که جدیدا آمده نباید بازی کند تا اینکه بتواند خود را با شرایط جدید سازگار کند. ولی در شرایط حاد فعلی که تیم مدافع ندارد، داسیلوا مجبور است که بازی کند.
تقابل بهترین خط دفاعی با بهترین خط حمله لیگ برتر از جذابیت های دربی روز پنج شنبه خواهد بود. پاشازاده در این خصوص گفت: این چالش جذابی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که خط دفاعی استقلال اشتباه می کند یا خط حمله پرسپولیس نمی تواند از موقعیت هایش استفاده کند.
پاشازاده در سال 74 موفق به گلزنی در دربی شد اما کمک داور گل او را آفساید اعلام کرد. او در مورد این گل گفت: هم حس بدی بود و هم شرایط بدی داشتیم. قبل از بازی چند بازیکن ما مصدوم و محروم شدند و پرسپولیس تیم پرمهره ای بود. امیر قلعه نویی هم بعد از ماه ها مصدومیت به میدان برگشته بود و شرایط سختی داشت. خیلی خوب بازی کردیم و با توجه به اینکه بازی بعد از دعوای 73 بود، داوری ها به گونه ای بود که بیشتر مساوی شود و تنشی به وجود نیاید. اگر چنین شرایطی نبود گل من پذیرفته می شد!
مدافع اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که جذاب ترین دربی که تا کنون دیده کدام بوده است، گفت: دربی های جذاب زیادی دیدم. اولین دربی خودم خیلی برایم جذاب بود چون سن و سالم خیلی کم بود و در 18 سالگی دربی را تجربه کردم. دربی 3-1 سال 73 خیلی جذاب بود. این دو دربی برایم همیشه به یادماندنی بودند.
برچسب ها: مهدی پاشازاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها