به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۲۶۶۶۶
عبور از سعید صادقی، هدف وینگر فرانسوی

یامگا در پی کسب عنوان تأثیرگذارترین بازیکن لیگ

گروه ورزشی: چنانچه کوین یامگا در دربی پایتخت بر روی گل یا گل های استقلال تأثیرگذار باشد، می تواند عنوان تأثیرگذارترین بازیکن لیگ را تصاحب کند.
یامگا در پی کسب عنوان تأثیرگذارترین بازیکن لیگ
پس از پیوستن کوین یامگا به استقلال، کمتر کسی انتظار داشت تا بازیکن نیمکت نشین تیم وایله بولد کلاب در جمع شاگردان مجیدی بدرخشد و عنوان بهترین گلزن تیم را از آن خود کند. هر چند که بخش اعظم گلهای این وینگر فرانسوی از روی ضربات پنالتی به ثمر رسیده اما درخشش او در بازی های استقلال و تأثیرگذاری های او بر روی موفقیت آبی پوشان بر کسی پوشیده نیست.
کوین یامگا تا به اینجای فصل 10 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده و 3 بار نیز به هم تیمی هایش پاس گل داده است. ضمن اینکه او در دو دیدار برابر نفت مسجدسلیمان و گل گهر نیز موفق به گرفتن پنالتی شد تا بدین صورت روی گل های تیمش اثرگذار باشد.
در حال حاضر سعید صادقی با 7 گل زده و 8 پاس گل و در مجموع تأثیرگذاری روی 15 گل، موثرترین بازیکن لیگ به شمار می آید. کوین یامگا وینگر فرانسوی استقلال نیز امیدوار است تا با گلزنی یا گلسازی در دربی پایتخت، از رکورد هافبک توانمند گل گهر عبور کند، به شرطی که صادقی در بازی این هفته تیمش برابر سپاهان، در امر گلزنی یا گلسازی ناموفق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها