به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۲۶۷۰۰

رویای عجیب ستاره لیورپول؛ قهرمانی در جام جهانی!

گروه ورزشی: سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول اعتراف کرد که می خواهد روزی توپ طلا را از آن خود کند.
رویای عجیب ستاره لیورپول؛ قهرمانی در جام جهانی!
سادیو مانه چند هفته قبل با لباس تیم ملی سنگال و در تورنمنتی جذاب در ضربات پنالتی مصر را در فینال مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا دست یافت. سنگال چند روز دیگر در پلی آف جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی مصر خواهد رفت و سادیو مانه رویای خود را گذر از این مرحله و حتی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی توصیف کرده است.



سادیو مانه گفت: "من از انگیزه و میل فراوانی برای جستجوی اهداف مناسب و تلاش برای رسیدن به آنها هستم و دریافت جایزه توپ طلا نیز قطعا بخشی از آرزوهای من است. اما من نمی خواهم در حال حاضر زیاد در مورد این هدف صحبت کنم. 
جام جهانی رویای جدید من است. اما قبل از آن ما باید در مرحله مقدماتی این تورنمنت و دیدار مقابل تیم ملی مصر خوب عمل کرده و به جام جهانی برسیم. اما من علاقه دارم به پروژه‌های عجیب و دیوانه وار باور داشته باشم و پروژه‌ فتح عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر 2022 با سنگال یکی از آنهاست. اگر موفق به رسیدن به این هدف شویم، بی تردید که همه بازیکنانی که هر سال برای رسیدن به جایزه توپ طلا مبارزه می‌کنند به دریافت این عنوان  نزدیک‌ تر خواهم شد. اگر من با لباس تیم ملی سنگال در جام جهانی قطر به عنوان قهرمانی برسم، فکر می‌کنم توپ طلا برایم به یک هدف تبدیل خواهد شد."
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها