به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۳۲۶۷۲۴

اطلاعات Realme Narzo ۵۰A Prime فاش شد

اطلاعات Realme Narzo ۵۰A Prime فاش شد
گروه فناوری:اطلاعات جدیدی از طراحی، مشخصات و تاریخ عرضه گوشی جدید ریلمی در اینترنت فاش و خبرساز شده است.اطلاعات Realme Narzo ۵۰A Prime در گذشته چندین بار فاش شده است. این دستگاه در FCC، BIS، NBTC و سایر سایت‌های صدور گواهینامه ظاهر شده است. حالا بالاخره ریلمی رسما طراحی گوشی را فاش کرده و تاریخ عرضه را نیز تایید کرده است.
 
Realme Narzo ۵۰A Prime در ۲۲ مارس در اندونزی عرضه خواهد شد. این شرکت پیش از این عرضه سری پرچمداران Realme GT۲ Pro را برای همان تاریخ برنامه ریزی کرده بود. علاوه بر این، طبق اعلام وب‌سایت اندونزی، Narzo ۵۰ را نیز در زمان عرضه خواهیم دید.

طراحی و مشخصات Realme Narzo ۵۰A Prime
درباره طراحی و مشخصات این گوشی باید گفت این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی FHD+ با ناچ قطره‌ای در جلو و دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب است. دارای لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هوش مصنوعی است و انتظار می‌رود که سنسور‌های دیگر در لنز‌های کمکی به کار رفته باشند.این گوشی هوشمند دارای طراحی مسطح بسیار برجسته است. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در کناره است و دارای پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و مشبک بلندگو در پایین است.

گفته می‌شود که این دستگاه دارای باتری ۴۸۹۰ میلی آمپر ساعتی است که به عنوان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی خواهد داشت. طبق گواهی FCC، وزن این گوشی هوشمند ۱۹۳ گرم است و اندازه‌اش ۱۶۴.۳۰ x ۷۵.۶۰ x ۸.۱۵ میلی‌متر است. این گوشی هوشمند روی اندروید ۱۱ بوت می‌شود و رابط کاربری Realme UI ۲.۰ در بالای آن قرار دارد.
برچسب ها: گوشی هوشمند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها