به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۲۶۷۹۰

سرعت باد در ارتفاعات پایتخت به۱۰۰کیلومتر رسید

سرعت باد در ارتفاعات پایتخت به۱۰۰کیلومتر رسید
گروه جامعه: روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال با اشاره به سرعت وزش باد در روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه به به یکصد کیلومتر بر ساعت، نسبت به صعود کوهنوردان در ارتفاعات پایتخت هشدار جدی صادر کرد.
در اطلاعیه صبح چهارشنبه مجموعه ورزشی تفریحی توچال آمده است: سرعت باد در ارتفاعات، امروز به بیش از ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد، لذا از همه کوهنوردان و دوست‌داران طبیعت درخواست داریم به هیچ عنوان به ارتفاعات صعود نکنند.

این مجموعه تفریحی ورزشی ضمن اعلام تعطیلی پیست اسکی و ایستگاه هفت تله‌کابین تاکید کرد: فعالیت سورتمه و تله‌سیژ در این مجموعه ادامه دارد.توچال قله‌ای در شمال تهران به ارتفاع سه هزار و ۹۶۲ متر است که بخشی از دامنه رشته‌کوه‌های البرز به حساب می‌آید.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای امکاناتی همچون تله‌کابین، بام تهران، تله‌سی‌یژ، تله‌ اسکی، پیست و مدرسه اسکی، سورتمه، باشگاه تنیس، تیراندازی، بیلیارد، مسیر کوهنوردی، جاده سلامتی و هتل، کلبه چوبی، شعب رستوران‌ها و کافه‌های متعدد به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است.تله‌کابین توچال با طول رفت و برگشتی ۱۵ کیلومتر، یکی از طولانی‌ترین خطوط تله‌کابین در جهان به شمار می‌رود.
برچسب ها: وزش باد تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها