به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۲۶۸۱۲

مدارک جدید گل‌گهر برای بازیکن گابنی

مدارک جدید گل‌گهر برای بازیکن گابنی
گروه ورزشی:باشگاه گل گهر سیرجان برای تغییر رای پرونده جنجالی بازیکن گابنی خود اعاده دادرسی انجام داده و در انتظار رای است. باشگاه گل گهر سیرجان بعد از استفاده از «اریک بانیاما» بازیکن گابنی که شرایط حضور در لیگ برتر ایران را نداشت، در سه مسابقه استقلال، پیکان و سپاهان بازنده شد.
 
گل گهر بعد از سه بر صفر شدن نتیجه بازی‌هایش مقابل این سه تیم به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت کرد. کمیته استیناف هم در بخش نتیجه مسابقات، رای کمیته انضباطی را تایید کرد. به این ترتیب گل گهر از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران متخلف شناخته و باختش در سه مسابقه قطعی شد.این باشگاه سیرجانی بازهم پیگیر پرونده است و قصد دارد به هر شکل ممکن، امتیازات از دست رفته را بازگرداند. بر این اساس گل گهر درخواست اعاده دادرسی کرده و در انتظار رای است.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده و احتمال شکایت به دادگاه عالی ورزش (CAS) گفت: فعلاً درخواست اعاده دادرسی داده‌ایم. هنوز نوبتمان نشده است.سرمربی گل گهر امیدوار است که در اعاده دادرسی، آرای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکسته شود. وی گفت: ما دو، سه مدرک جدید ارائه داده‌ایم که بابت آن اعاده دادرسی قبول شده است.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: گل گهر سیرجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها