به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۲۶۸۴۴

امیدواری فلیک به رسیدن ستاره مصدوم به جام جهانی

گروه ورزشی: با وجود پارگی رباط صلیبی فلورین ویرتز، سرمربی تیم ملی آلمان امیدوار است که این بازیکن به جام جهانی برسد.
امیدواری فلیک به رسیدن ستاره مصدوم به جام جهانی
 ابتدای هفته بود که بایرلورکوزن در یک بازی مهم به مصاف کلن رفت و در دیداری که اتفاقا چند موقعیت خوب نیز روی دروازه حریف خود ایجاد کرد، نهایتاً با یک گل شکست خورد تا حالا جایگاه سوم این تیم نیز در جدول رده‌بندی بوندسلیگا به خطر بیفتد.
شکست در این بازی تنها اتفاق تلخ برای بایرلورکوزن به‌شمار نمی‌آمد چرا که در همان نیمه اول ستاره آلمانی این تیم یعنی فلورین ویرتز به شدت دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در دقیقه 28 زمین بازی را ترک کرد.



از همان ابتدا مشخص بود که این هافبک آلمانی دچار یک مصدومیت جدی شده است چرا که به‌ شدت از درد به خود می‌پیچید. باشگاه لورکوزن نیز این مسئله را تایید و اعلام کرد که رباط صلیبی فلورین ویرتز دچار پارگی شده تا یک شوک به این تیم وارد شود.
با این مصدومیت فلورین ویرتز تا فصل آینده از میادین دور خواهد بود و بر اساس گزارش هایی که در روزهای اخیر منتشر شده او به احتمال فراوان جام جهانی را هم از دست خواهد داد. با این حال بیلد گزارش جدیدی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان ویرتز را در لیست خود برای جام جهانی قرار خواهد داد و معتقد است که این بازیکن به موقع ریکاوری کرده و می تواند در قطر حضور پیدا کند.
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها