به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ساعت ۰۲:۵۷
کد مطلب : ۳۲۶۹۰۷

آلگری: شکایتی از بازیکنان یوونتوس ندارم

گروه ورزشی: مکس آلگری، سرمربی یوونتوس علی‌رغم شکست سنگین مقابل ویارئال از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد.
آلگری: شکایتی از بازیکنان یوونتوس ندارم
یوونتوس در شبی که به خصوص در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد، در 15 دقیقه پایانی دچار شوک بزرگی شده و سه بار دروازه خود را باز شده دید. مکس آلگری در پایان این دیدار به طعنه در مورد سبک بازی تیم اونای امری و دفاع همه جانبه ویارئال صحبت کرده و مدعی شد گله و شکایتی از بازیکنان یوونتوس ندارد.
مکس آلگری گفت: بازیکنان یوونتوس 65 دقیقه خوب بازی کردند. ویارئال با تمام بازیکنان خود از دروازه دفاع می‌کرد و تنها یک حادثه می‌توانست آنها را از این بن بست خارج کند. ما باید این شکست را بپذیریم، اما من نمی‌توانم از بازیکنان یوونتوس شکایت کنم و آنها خوب بازی کردند.



من در پایان بازی از دست کسی عصبانی نبودم. ‌به اونای امری تبریک می‌گویم؛ او رویکرد درستی برای مسابقه امشب داشت. این یکی از بازی‌های معمول و همیشگی برای تیم‌های اونای امری بود. باید به سمت جلو حرکت کنیم و بحث و جدل به کسی کمک نمی‌کند. این فوتبال است، گاهی اوقات اتفاقات به نفع شما هستند و بعضی اوقات علیه شما، پس فقط باید قدرت پذیرش داشته باشیم. 
ما سعی کردیم توپ را به حرکت دربیاوریم. ویارئال با 9 بازیکن دفاع کرده و حتی در یک مرحله از مسابقه نیز تلاشی برای ضدحمله روی دروازه ما نکرد. ما در نیمه اول موقعیت‌های خود را داشتیم، اما آنها می‌خواستند بازی را یا به وقت اضافه برده یا از حوادث، نهایت استفاده را ببرند. هنگام دادن پنالتی به حریف ساده لوح عمل کردیم و سپس به جای اینکه شرایط بازی را برگردانیم، دو گل دیگر دریافت کردیم و کنترل مسابقه را از دست دادیم."
برچسب ها: مکس آلگری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها