به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۲۶۹۳۳

دارایی پسر سخنگوی کرملین مسدود شد

دارایی پسر سخنگوی کرملین مسدود شد
گروه بین الملل: پس از اینکه انگلیس هشدار داد که فرزندان مقامات روسی را هدف تحریم‌های خود قرار خواهد داد، نام پسر سخنگوی کرملین در بین ۳۰۷ روسی قرار کرفته که علیه آن‌ها تحریم‌هایی اعمال شده است.
 دارایی نیکولای پسکوف، پسر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین مسدود شده است و وی دیگر توانایی سفر به انگلیس را ندارد.
سخنگوی کرملین هفته گذشته هدف تحریم‌های آمریکا قرار گرفت و سپس به لیست تحریم‌های انگلیس اضافه شد.این پسر ۳۲ ساله که در انگلیس بزرگ شد و در همان‌جا تحصیلات خود را تکمیل کرد، ابتدا به روسیه بازگشت تا در ارتش خدمت کند و سپس در تلویزیون راشاتودی روسیه مشغول به کار شد.
بیش از ۱۰۰۰ فرد و شرکت روسی مورد هدف تحریم‌های شخصی و اقتصادی قرار گرفته‌اند و نام پسر پسکوف نیز در کنار این افراد قرار گرفته است.
انگلیس علاوه‌ بر برخی الیگارش‌های روسی، اقداماتی را علیه متحدان سیاسی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه انجام داده است. از جمله این افراد می‌توان به میخائیل میشوستین، نخست ‌وزیر، سرگئی شویگو، وزیر دفاع و دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر سابق روسیه اشاره کرد.
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها