به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۳۲۶۹۶۹

رضاییان: 10 نفره گل خوردیم، آقایحیی عصبانی شد

گروه ورزشی: مدافع راست پرسپولیس می گوید فوتبال زیبایی در دربی پایتخت انجام شده است.
رضاییان: 10 نفره گل خوردیم، آقایحیی عصبانی شد
رامین رضاییان بعد از تساوی یک بر یک در دربی پایتخت بیان کرد: یکی از زیباترین دربی ها بود؛ زیبایی فوتبال همین است. وقتی از فرصت ها استفاده نمی کنی، ممکن است گل بخورید. این گل را تقصیر کسی نمی اندازم. ما فوتبال زیبایی انجام دادیم. گل تساوی را خوردیم اما از ارزش های پرسپولیس چیزی کم نمی شود. 
او با اشاره به عملکرد داور گفت: چیزی در این فوتبال رعایت نشد. داور می توانست بهتر از این سوت بزند و تنش ها ایجاد نشود. سوت هایی که 80 به 20 بود را نزد. فوتبال این است. ما پرسپولیسی ها یاد گرفتیم دنبال بهانه نباشیم. فوتبال ما نشان می دهد روبه جلو حرکت می کنیم. با همین قدرت می رویم.
مدافع باتجربه پرسپولیس درباره عصبانیت شدید یحیی گل محمدی تاکید کرد: من او را درک می کنم. اگر دقت کنید، همین سوت های کوچک چنین اتفاقاتی می افتد. قرار بود تعویض کنیم و می توانست زودتر انجام شود. من کامل در جریان بازی نبودم. آقایحیی انتظار داشت زودتر تعویض انجام شود. ما 10 نفره بودیم. این هم جزئی از فوتبال است.
رضاییان درباره اینکه آیا تیمش شانس قهرمانی دارد، افزود: همه چیز امکان پذیر است. طبیعت دست خدا است و ما تا آخر لحظه می جنگیم. امیدوارم این تلاش ها نتیجه بدهد.
برچسب ها: رامین رضاییان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها