به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۲۷۰۰۰

کدام رنگ آیفون بهتر است؟

کدام رنگ آیفون بهتر است؟
گروه فناوری:آیفون ۱۳ از آن دست سری های آیفون می‌باشد که تنوع رنگ گوناگونی داشته که در مواردی این امر می‌تواند کار خرید برای برخی از افراد مشکل ساز کند. گوشی های آیفون دیگر به نسبت قبل از تعدد رنگ پایینی برخوردار نبوده و این شرکت در سیاست‌گذاری سال‌های اخیر خود، سعی کرده که محصولات خود را در رنگ های متنوعی به بازار عرضه کند.آیفون ۱۳ از آن دست سری های آیفون می‌باشد که تنوع رنگ گوناگونی داشته که در مواردی این امر می‌تواند کار خرید برای برخی از افراد مشکل ساز کند.
 
اهمیت انتخاب رنگ
هر کدام از ما روحیات مخصوص به خود را داریم که متناسب با آن رنگ های مختلف می‌توانند تاثیرات مختلفی روی ما بگذارد.اگر ما بدون توجه به روحیات رفتاری خود خرید کنیم، می‌تواند در بلند مدت باعث عدم رضایت ما از خریدمان شده و همچنین در معرفی ما به اطرافیانمان اطلاعات غلطی را منتقل کند.

رنگ مشکی (میدنایت) و گرافیتی
رنگ گرافیتی آیفون،  از آن مدل رنگ‌هایی می‌باشد که مورد علاقه بسیاری از شخصیت‌ها با روحیات متفاوت است. این رنگ که قابلیت هماهنگی با بسیاری از طیف رنگی  و محیطی مختلف را دارد، معرفی کننده ظرافت در عین تواضع و فروتنی می‌باشد.

در همین راستا سری های ایفون رنگ دیگری را به اسم “نیمه شب” در سبد محصولات خود دارند که رفع کننده نیاز افرادیست که علاقمند به گوشی های کاملا مشکی می‌باشند.

رنگ سبز
یکی از رنگ های جدید آیفون ۱۳ که تداعی گر بهار و تابستان (زمانی که همه جا سبز است) برای شما خواهد بود، رنگ سبز این سری از گوشی های اپل می‌باشد.
رنگ سبز یکی از خبرهای غافلگیر کننده آیفون ۱۳ به شمار می‌آید که در عرضه اولیه این گوشی در فصل پاییز وجود نداشته و با نزدیک شدن به فصل بهار به سبد اپل اضافه شده است.

رنگ سفید و نقره ای
رنگ نقره ای و سفید از رنگ های کلاسیک آیفون ۱۳ می‌باشد که همیشه طرفداران ثابت خود را دارد.
این رنگ لاکچری برای افرادی با اعتماد به نفس بالا مناسب است که در اوج نمایان کردن خود وقار و جدیت فرد را حفظ می‌کند. همچنین این رنگ به نسبت سایر رنگ‌ها، خط و خش را بهتر می‌پوشاند و اثر انگشت روی گوشی سخت‌تر نمایان می‌شود. در نظر داشته باشید که حاشیه‌های جلویی حتی در این رنگ نیز مشکی هستند.

گلد یا طلایی
رنگ گلد ایفون ۱۳ بهترین انتخاب برای معرفی خود به عنوان ادم جسور و پیچیده می‌باشد. این رنگ پر زرق برق بسیار علاقه دارد خود را در جمع نمایان کند. اما این علاقه هرگز بیش از حد نبوده و بسیار به اندازه و محاسبه شده این کار را انجام می‌دهد.اگر می‌خواهد که به شکل ظریفی خود نمایی کنید، احتمالا آیفون ۱۳ گلد بهترین انتخاب شما خواهد بود.

رنگ قرمز
در سال‌های گذشته رنگ قرمز چند ماه بعد از عرضه اولیه ایفون به سبد خرید اضافه می‌شد. اما امسال رنگ قرمز همراه رنگ های اصلی عرضه آیفون ۱۳ معرفی شد که نشان دهنده استقبال این رنگ در سال‌های گذشته می‌باشد.رنگ قرمز که در اغلب اوقات مورد پسند خانم‌ها می‌باشد، از معدود رنگ های آیفون به شمار می‌آید که از لایت و نرمی رنگ های ایفون فاصله گرفته و کمی به سمت خودنمایی سوق داده شده است.اگر مایل هستید که رنگی پر زرق برق گوشی شما داشته باشد، این رنگ می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

رنگ صورتی
اما اگر می‌خواهید ترکیبی از خودنمایی، جیغ بودن در کنار ظرافت را داشته باشید رنگ صورتی برای شما مناسب است.این محصول چندان مایل به خودنمایی نمی‌باشد اما رنگ دلربای آن نظر همه افراد جمع را به صورت ناخوداگاه به خود جلب می‌کند.

رنگ آبی  و آبی لایت
رنگ آبی هم از آن دست رنگ‌هایی می‌باشد که کمتر در محصولات آیفون دیده‌ایم. این مدل هم که از خودنمایی سرد بهره برده کمی از خط اصلی رنگ های آیفون فاصله داشته که همین امر بیشتر این رنگ را خاص می‌کند و به راحتی می‌تواند تلفن شما را متمایز کند.اما این رنگ یک برادر دیگر به اسم آبی لایت دارد که بیشتر نزدیک به منطق رنگ های آیفون می‌باشد. این رنگ با داشتن ویژگی های رنگ آبی اما به صورت محسوس‌تر مناسب افرادی می‌باشد که رنگ آبی را با شواف کمتر دوست دارند.

سخن پایانی
در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس بدنه شیشه‌ای مات با فریم براق ترکیبی زیبا و چشم‌نواز را ایجاد کرده انتخاب رنگ و طراحی این آیفون‌ها به قدری خوب انجام شده که اپل ادعا می‌کند تولید آیفون ۱۳ پرو در رنگ آبی سیرا بسیار چالش برانگیز بوده و از چندین لایه بدنه و سرامیک متالیک در مقیاس نانو روی گوشی استفاده شده تا نمایی زیبا به همراه دوام بالا خلق شود.

در نهایت همگی آگاهیم که محصولات اپل از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و رضایت طولانی مدت نسبت به این محصولات نیازمند دقت به جزئیات ارائه شده در این محصول می‌باشد که انتخاب رنگ مناسب یکی از فاکتورها مهم در خرید این سری از گوشی‌ها می‌باشد.
برچسب ها: آیفون 13
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها