به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۲۷۰۷۵

در ایام تعطیلات نوروز اسکان دانشجو نداریم

در ایام تعطیلات نوروز اسکان دانشجو نداریم
گروه جامعه: مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها انجام نمی‌شود، گفت: در دوران شیوع کرونا و تا روزهای پایانی سال، اسکان دانشجویان با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفت.محمد حسن جوان اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اسکان دانشجویان خود را از شیوه ترمی به شیوه فازی تغییر داده است. طول دوره فازها بطور میانگین ۴۵ روز بوده، که در تمامی فازها، اسکان بر اساس تصمیمات هیأت رئیسه دانشگاه و منطبق بر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌پذیرد.
 
وی ادامه داد: ظرفیت اسکان خوابگاهی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۵ هزار نفر در حالت عادی به ۲ هزار نفر در شرایط کرونایی کاهش پیدا کرده و هم‌اکنون در فاز یازدهم اسکان دانشجویان صنعتی امیرکبیر قرار داریم. در مجموع، طی این ۱۱ فاز نیز به بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو متقاضی، اسکان داده‌ایم.مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: پیرو مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر آغاز به کار مجدد مؤسسات آموزشی، فرایند اسکان مجدد دانشجویان آغاز گردید. به جهت جلوگیری از ازدحام درخواست‌های دانشجویان نیز، معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هماهنگی با معاونت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه، اسکان دانشجویان را منوط به تأیید اساتید راهنما و دانشکده مربوطه گرداند. بنابراین، به تمامی دانشجویان مشمول و مورد تأیید دانشکده، اسکان تعلق گرفت.

وی در رابطه با نحوه اسکان در تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: در دوران تعطیلات نوروز با توجه به تعطیل بودن فعالیت‌های آموزشی، اسکانی در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر نداریم و تنها گروه مشمول اسکان، دانشجویان بین‌الملل هستند. جوان با اشاره به ظرفیت دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیش از پایان سال ۱۴۰۰ گفت: در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ و در فاز یازدهم اسکان دانشجویان، بالغ بر ۱۳۰۰ نفر از دانشجویان در خوابگاه‌ها اسکان داده شدند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها