کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۳۵۰ هنرمند دیگر به معترضان پیوستند

28 اسفند 1400 ساعت 12:32


گروه فرهنگی:شمار معترضان به تصمیم اسکار برای پخش نکردن مستقیم برندگان جوایز ۸ بخش از جوایز امسال در حال افزایش است.مخالفان با تصمیم اسکار برای کنار گذاشتن مراسم اهدای جوایز ۸ بخش اسکار به دلیل کوتاه‌تر شدن مراسم، در حال افزایش است و ۳۵۰ نام جدید به طومار افزوده شد که چندین تدوین‌گر، فیلمبردار و طراح تولید که برنده اسکار شده‌اند از جمله آنها هستند.
 

این طومار هفته پیش خطاب به دیوید روبین رییس آکادمی اسکار با امضای شماری از چهره‌های مطرح منتشر شد و تا دیروز ۳۵۰ نفر دیگر هم به آن اضافه شدند.از میان آن‌هایی که این طومار اعتراضی را امضا کرده‌اند می‌توان به فیلمبرداران برنده اسکار شامل جان سیل برنده اسکار برای «بیمار انگلیسی»، جان تول برای «شجاع دل» و دین سیملر برای «با گرگ‌ها می‌رقصد» اشاره کرد. تدوین‌گران برنده اسکار که نامشان را به این فهرست اضافه کرده‌اند نیز شامل ریچارد چیو و پل هرش برای «جنگ ستارگان»، میکل نیلسن برای «آوای متال»، پیترو اسکالیا برای «جی‌اف‌کی» و زک استینبرگ برای «ماتریکس» می‌شوند.

از میان طراحان تولید نیز هانا بیچلر برای «پلنگ سیاه»، باربارا لینگ برای «روزی روزگاری در هالیوود»،  آدام استاکهوزن برای «هتل بزرگ بوداپست» و دیوید و سندی واسکو برای «لالالند» از جمله امضا کنندگان هستند.
هرچند اهدای جایزه به برنده بخش فیلمبرداری به صورت مستقیم و در جریان برنامه به صورت زنده پخش می‌شود اما تدوین و طراحی تولید از جمله بخش‌هایی هستند که روز ۲۷ مارس به صورت پخش شده در لابه‌لای مراسم شاهد برنده خود خواهند بود. موسیقی متن فیلم، چهره‌آرایی، صدابرداری، فیلم کوتاه مستند و فیلم کوتاه و انیمیشن کوتاه نیز دیگر بخش‌هایی هستند که اسکار آنها را از پخش زنده مراسم حذف کرده است.

در متن طومار تاکید شده که با این تصمیم اسکار این ۸ رشته به عنوان درجه دو محسوب می‌شوند و افزایش شمار تماشاگران به هر قیمتی بهانه موجهی برای این تصمیم نیست.در میان ۷۰ نفری که ابتدا این طومار را امضا کردند نام‌های مطرحی چون جیمز کامرون، جو راث و گی‌یرمو دل‌تورو از کارگردان‌ها جای داشتند.


کد مطلب: 327230

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/327230/۳۵۰-هنرمند-دیگر-معترضان-پیوستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir