به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۲۷۲۶۷

رونمایی سامسونگ از ۲ گوشی جدید سری گلکسی A

رونمایی سامسونگ از ۲ گوشی جدید سری گلکسی A
گروه فناوری:شرکت سامسونگ در یک کنفرانس مطبوعاتی از چند گوشی هوشمند جدید سری گلکسی A خود، رونمایی کرد.شرکت سامسونگ امروز با انتشار تصاویری در یک کنفرانس مطبوعاتی از چند گوشی هوشمند جدید گلکسی A با نام‌های Galaxy A۵۳ ۵G و گلکسی A۳۳ ۵G رونمایی کرد. در ماه مه سال ۲۰۱۹، سامسونگ خط تولید سری‌های گلکسی A خود را اصلاح کرد تا گوشی‌هایی با صفحه نمایش و باتری بزرگ را به کاربران ارائه کند.
 
در تصاویر جدید منتشر شده، شاهد یک گوشی گلکسی A۵۳ ۵G هستیم که در برابر آب مقاوم است و می‌تواند تا دو روز شارژ نگه دارد. همچنین به نظر می‌رسد به لطف نرخ تازه‌سازی بالا‌تر، پیمایش روی صفحه نمایش بسیار نرم و سریع انجام می‌شود.گوشی هوشمند گلکسی A۳۳ ۵G نیز، دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. دوربین اصلی در پشت گوشی ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسل اعلام شده است. همانند A۵۳ ۵G، این گوشی جدید سامسونگ نیز انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع ۲۵ واتی تامین می‌کند.گوشی گلکسی A۵۳ ۵G در آمریکا با قیمت ۴۴۹ دلار و در انگلیس با قیمت ۳۹۹ پوند در دسترس خواهد بود. گوشی گلکسی A۳۳ ۵G، فقط در انگلیس و با قیمت ۳۲۹ پوند عرضه خواهد شد.
برچسب ها: سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها