به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۲۷۲۸۶
با تاکید مدیرعامل پرسپولیس

آل‌کثیر چاره‌ای جز جراحی ندارد

گروه ورزشی: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس می گوید بر اساس آخرین نظر پزشکان متخصص، رباط پای عیسی آل کثیر پاره است و او برای رهایی از بند مصدومیت باید جراحی شود.
آل‌کثیر چاره‌ای جز جراحی ندارد
مهاجم تیم پرسپولیس در بازی با شهر خودرو از ناحیه رباط آسیب دید اما هنوز پای خود را جراحی نکرده است. او با چنین وضعیتی در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر می شود، چراکه برخی از پزشکان به او گفته اند نیاز به جراحی ندارد و با تمرینات اختصاصی می تواند به میادین بازگردد.
رضا درویش در این باره این چنین توضیح می دهد: آل کثیر در مشورتی که با برخی از پزشکان در شهر خود داشته به این نتیجه رسیده که جراحی نکند اما پزشکان حاذقی که در تهران هستند و مورد تایید کادر پزشکی باشگاه می باشند می گویند این بازیکن باید جراحی کند. اکنون بحث دو تفکر است. برای ما سلامت عیسی آل کثیر مهم است و نمی خواهیم برای یکی دو بازی عمر فوتبالی او را تمام کنیم. سرمربی تیم هم این موضوع را تصدیق می کند. ما تیم جاه طلبی هستیم اما باز تکرار می کنم سلامتی عیسی آل کثیر برای ما مهم است و من این موضوع را چند بار به او گفته ام و امیدوارم بر اساس نظر پزشکان حاذق در این زمینه عمل کند. او یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و دوست داریم بعد از رهایی از بند مصدومیت به میادین برگردد.
برچسب ها: عیسی آل کثیر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها