به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۲۷۵۳۲

صفحه اینستاگرام بکام در اختیار پزشک اوکراینی

گروه ورزشی: دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد‌ در تلاش است تا با استفاده از قدرتش در شبکه‌های اجتماعی به مردم اوکراین کمک کند.
صفحه اینستاگرام بکام در اختیار پزشک اوکراینی
 بسیاری از شخصیت‌های شناخته شده دنیای فوتبال در هفته‌های اخیر حمایت خودشان را از اوکراین پس از حمله نظامی روسیه به این کشور اعلام کرده‌اند. 
دیوید بکام نیز که پیش از این مبلغی را برای حمایت از پناهجویان اوکراینی که پس از جنگ این کشور را ترک کرده بودند؛ اهدا کرده بود، حالا تصمیم گرفته که از دنبال کنندگانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کمک به آنها استفاده کند. 
این اسطوره باشگاه منچستریونایتد که در حال حاضر یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی در لیگ فوتبال آمریکا نیز به‌حساب می‌آید بیش از 71 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، روز گذشته این صفحه را در اختیار یکی از پزشکان اوکراینی قرار دارد تا شرایط آنها در طول روزهای گذشته را شرح دهد. 
 


بکام با انتشار پستی در این‌باره نوشت:« امروز من کانال‌هایم در شبکه‌های اجتماعی را در اختیار ایرینا قرار می‌دهم که مسئول بخش مرکزی بیمارستان خارکیف است و به مادران باردار کمک می‌کند که در این شرایط فرزاندان‌شان را به دنیا بیاورند.»
این ستاره 47 ساله با تمجید از عملکرد کادر پزشکی حاضر در اوکراین در روزهای اخیر نوشت:« لطفا به استوری‌های صفحه من مراجعه کنید تا چیزهای بیشتری درباره کارهای فوق العاده‌ای که ایرینا و افراد حاضر در کادر درمان مانند او انجام داده‌اند تا جان افراد بسیاری را در اوکراین حفظ کنند؛ بدانید.»
ایرینا از این فرصت استفاده کرد تا ‌شرایط زنان باردار و کودکانی که در روزهای اخیر در خارکیف به دنیا آمده‌اند؛ شرح دهد و مدعی شد که شرایط بسیار سختی را در روز اول حمله روسیه به این کشور پشت سر گذاشته است. 
این پزشک همچنین تصاویری از این اتفاقات را در اینستاگرام بکام به اشتراک گذاشت و نوشت:« ما شاید زندگی خودمان را به خطر انداخته باشیم اما این موضوع هیچ اهمیتی برای ما نداشت. ما کارمان را دوست داریم. ما پزشکان و پرستاران در اینجا نگران هستیم، گریه می‌کنیم اما هیچ‌کدام تسلیم نخواهیم شد.»
برچسب ها: دیوید بکام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها