به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۳۲۷۵۹۰

دونالد ترامپ: جو بایدن فردی احمق است

گروه بین‌الملل: رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خاطر تلاش برای بازگشت به برجام فردی احمق است.
دونالد ترامپ: جو بایدن فردی احمق است
دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه "فاکس نیوز"، افزود: بایدن همچنین ممکن است مسوول نابودی جهان باشد زیرا از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری نمی‌کند. رئیس جمهور سابق آمریکا با اعلام اینکه اسرائیل باید با هرگونه توافق هسته‌ای با ایران مخالفت کند، ادعا کرد: اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند این پایان اسرائیل خواهد بود و من فکر نمی‌کنم اسرائیل اجازه دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای را بدهد.
وی همچنین با بیان این که برجام بدترین توافق است، افزود: ما شاهد بمب‌های هسته‌ای در سراسر خاورمیانه خواهیم بود زیرا عربستان نیز بمب هسته‌ای خواهد داشت و سایر کشورها اقدامات مشابهی انجام خواهند داد. رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه و در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر این توافق چنین خطراتی دارد چرا بایدن می‌خواهد به آن بازگردد؟، گفت: چون بایدن احمق است. دموکرات‌ها احمق هستند و نباید در قدرت باشند. آنها در حال نابودی کشور ما هستند و در نهایت مسوول نابودی جهان خواهند بود.
ترامپ همچنین در سخنرانی‌ خود در فلوریدا به هواداران قول داد در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید باز خواهد گشت. ترامپ در جمع هوادارانش گفت: «با پشتیبانی همه کسانی که در این تالار گرد آمده‌اند، ما مجلس نمایندگان را پس خواهیم گرفت، سنا را پس خواهیم گرفت و ما کشورمان را پس خواهیم گرفت.»  او ادامه داد: «و سپس از همه مهم‌تر در سال ۲۰۲۴ ما کاخ سفید زیبایمان را پس می‌گیریم.»  او افزود: «شما رئیس‌جمهوری داشتید که همیشه آمریکا را اولویت قرار می‌داد. من باز خواهم گشت و ما بهتر و قوی‌تر از همیشه خواهیم بود.»
 
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها