به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۲۷۶۹۷
سربازان روس حتی نمی‌دانند معنای آزاد بودن چیست

زلنسکی: خلبانان نظامی روس انسان نیستند

زلنسکی: خلبانان نظامی روس انسان نیستند
گروه بین‌الملل:رئیس جمهور اوکراین در پیامی ویدئویی گفت خلبانان نظامی روس انسان نیستند.در پیام ویدئویی منتشر شده در بامداد سه شنبه، زلنسکی با اشاره به جنایات هواپیماهای روس، گفت آنها{خلبانان} قلب ندارند و عاری از روح و هر چیزی که انسان را انسان می‌سازد، هستند.
 
زلنسکی گفت: نیروهای روس سه شنبه منطقه ژتومیر را با موشک هدف قرار داده و یک هواپیمای روس در منطقه خارکف نزدیکی چوهویو سرنگون شده است.وی از سرنگونی تعداد زیادی هواپیما و بالگرد روسی در طول جنگ گفت.

زلنسکی گفت اشغالگران در خرسون به سوی مردمی که بدون سلاح برای آزادی خود تظاهرات کرده بودند، شلیک کردند.آنها به طور مسالمت آمیز بیرون آمده بودند اما سربازان روس حتی نمی‌دانند معنای آزاد بودن چیست؟ آنها به اینجا رانده شده و صادقانه باید بپویم انگار محکوم به اعدام و رسوایی شده‌اند.{سربازان روس}

وی گفت در منطقه زاپورژیا غیر نظامیان مورد هدف فرار گرفته و 4 کودک در بیمارستان بستری شده که حال دو کودک وخیم گزارش شده است.زلنسکی از همه کسانی که به تخلیه مردم از طریق کریدور بشردوستانه کمک کردند، تشکر کرده و اعلام کرد دوشنبه 8 هزار نفر نجات یافتند.وی افزود 200 تن کمک‌های بشردوستانه نیز تحویل مردم شد.

محمود دزفولی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ۱۶:۵۶
خدا حفظت کنه برا ملتت. (385101)
۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ۲۰:۰۱
نابود باد کمونیست بی دین سگ پرست سگ باز ادم کش کودک کش نامرد بی وجدان دیوان دیکتاتورروسیه وپوتین (385105)
۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۹:۵۹
بزرگان و علمای ادیان.هنرمندان دانشمندان به روسیه توصیه کنند دست از آزار وشکنجه کودکان وزنان اوکراین دست بر دارد (386268)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها