به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۳۲۷۷۲۶

ستاره تاتنهام آماده تکرار درخشش مقابل ایران

گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای دیدار با ایران، با بر تن داشتن یک کت صورتی وارد فرودگاه اینچئون شد.
ستاره تاتنهام آماده تکرار درخشش مقابل ایران
تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی روز چهارم فروردین در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین تیم صدرنشین گروه نخست پیکارهای مقدماتی جام جهانی، به مصاف هم می‌روند. در حالی‌که بخش نخست کاروان دو تیم در سئول گرد هم آمده‌اند، لژیونرهای ایران و کره نیز رفته‌رفته وارد سئول شده تا خود را برای این دیدار آماده کنند.
سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام و کاپیتان تیم ملی کره جنوبی نیز دقایقی پیش وارد فرودگاه اینچئون شد تا خود را برای این دیدار حساس به سایر اعضای تیم ملی این کشور برساند.
سون هیونگ مین که پس از دیدار تاتنهام و وستهام خود را برای حضور در کره آماده می‌کرد، دقایقی پیش و در حالی‌که یک کت صورتی پوشیده بود، در فرودگاه اینچئون حاضر شد و برای هوادارانش در فرودگاه که او را مورد تشویق قرار می‌دادند، دست تکان داد.
 

 
سون هیونگ مین که در اوایل سال جاری میلادی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا نتوانست در دیدارهای هفتم تا هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی برای کره به میدان برود، پس از گذشته بیش از 4 ماه، یک بار دیگر قادر خواهد بود تا پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند.
پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی که از صعود تیمش به جام جهانی قطر اطمینان دارد، برای صدرنشینی به دنبال غلبه بر ایران است و روی توانایی های ستاره تاتنهام حساب باز کرده است. بنتو روز گذشته در این خصوص گفت: سون هیونگ مین مهم ترین بازیکن تیم است و من به عملکرد او ایمان دارم.
سون هیونگ مین که مهرماه گذشته تک گل تیم ملی کشورش برابر ایران را به ثمر رساند، به دنبال تکرار درخشش برابر شاگردان اسکوچیچ است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها