به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۲۷۷۵۱

معشوقه ژیمناست پوتین کجا هست؟

معشوقه ژیمناست پوتین کجا هست؟
گروه بین‌الملل: کارزاری مجازی برای اخراج «آلینا کاباوا» ۳۸ ساله ژیمناستیک‌کار، نماینده سابق مجلس و «معشوقه پوتین» از سوئیس به راه افتاده است.این کارزار تاکنون بیش از ۵۹ هزار بار امضا شده است. کاباوا که بالاترین نشان دولتی روسیه را پس از کسب مدال طلای المپیک در سال ۲۰۰۴ دریافت کرد، تصور می‌شود از رئیس جمهور ۶۹ ساله روسیه چهار فرزند داشته باشد.

ولادیمیر پوتین که در سال ۲۰۱۳ از همسرش طلاق گرفت، در مورد معشوقه خود گفت: «من به دیگران اجازه دخالت در زندگی خصوصی‌ خود را نمی‌دهم. من همیشه نسبت به کسانی که سعی کرده‌اند در زندگی دیگران فضولی کنند واکنش منفی نشان داده‌ام».معشوقه پوتین پس از حمله روسیه به اوکراین، به «اقامتگاهی خصوصی و بسیار مجلل» در سوئیس رفت.

کاباوا بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ به عنوان نماینده در مجلس روسیه فعالیت می‌کرد. شغل کنونی کاباوا به عنوان سردبیر خبری در یک رسانه روسی دولتی، درآمد سالانه هشت میلیون پوند برای او به همراه دارد.کشور سوئیس که همواره به عنوان «کشور بی‌طرف» شناخته می‌شود، به صورت غیرمنتظره‌ای در اوایل ماه جاری تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه را امضا کرد. اکنون امضاکنندگان کارزار مجازی منتظر پاسخ دولت سوئیس در مورد اخراج «معشوقه پوتین» هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها