به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۲۷۹۲۶
حاج‌صفی دوباره بازوبند بست، شجاع دفاع راست شد

اعلام ترکیب ایران مقابل کره جنوبی

گروه ورزشی: ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی مشخص شد.
اعلام ترکیب ایران مقابل کره جنوبی
دراگان اسکوچیچ 11 مرد منتخب خود را برای دیدار با کره جنوبی مشخص کرد؛ ترکیبی که نشان دهنده تغییرات زیاد در لیست تیم ملی است. سرمربی کروات ایران به‌خاطر محرومیت‌ها و ابتلای برخی بازیکنان به کرونا مجبور شده در برخی پست‌ها از بازیکنان غیرتخصصی هم استفاده کند.
در ترکیب ایران مقابل کره جنوبی همچنان به امیر عابدزاده اعتماد شده است. عابدزاده به‌واسطه عملکرد خوب در سه مسابقه گذشته مقابل کره جنوبی نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازی خواهد کرد.
در خط دفاعی با توجه به محرومیت صادق محرمی، اسکوچیچ تصمیم گرفته از شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست استفاده کند. خلیل زاده که به سختی به دیدار با کره رسید حالا باید در پست غیر تخصصی دفاع راست بازی کند. همچنین میلاد محمدی دفاع چپ تیم ملی مقابل کره جنوبی است. مجید حسینی و حسین کنعانی‌زادگان نیز دو مدافع مرکزی ایران را تشکیل می‌دهند.
در خط هافبک برای پر کردن جای خالی سعید عزت‌اللهی امید نورافکن انتخاب شده است. نورافکن هافبک تدافعی تیم ملی خواهد بود و روی دست او احسان حاج‌صفی و احمد نوراللهی بازی خواهند کرد.
با توجه به اینکه سامان قدوس، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش هم دیدار با کره را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده‌اند، در خط حمله نیز شاهد تغییراتی هستیم. سردار آزمون مهاجم نوک تیم ملی است اما کمی عقب‌تر از او وحید امیری در سمت چپ و علی قلی‌زاده در سمت راست به‌عنوان وینگر بازی خواهند کرد تا تیم ملی مقابل کره جنوبی نیز ترکیبی کاملا هجومی داشته باشد.
ترکیب ایران مقابل کره جنوبی به شرح ذیل است:
امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی(کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، احمد نورالهی، وحید امیری، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، سید‌مجید حسینی، سردار آزمون و امید نورافکن.
برچسب ها: تیم ملی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها