به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۲۸۰۰۷
رحمان رضایی:

مقابل کره‌جنوبی واقعا بد بازی کردیم

مقابل کره‌جنوبی واقعا بد بازی کردیم
گروه ورزشی: اولین شکست تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ امروز مقابل کره جنوبی رقم خورد. رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی در خصوص عملکرد شاگردان اسکوچیچ در این بازی گفت: اگر مردم و بیننده ها و اکثر کارشناس ها از عملکرد تیم ملی در بازی راضی نبودند چون هم از لحاظ نتیجه و هم از لحاظ نوع بازی و مالکیت توپ، سیستم بازی و ایجاد خطر روی دروازه حریف عملکرد ضعیفی داشتیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم یکی از مشکلات بزرگ تیم ملی در این بازی عدم حضور ۴-۵ بازیکن بود. من در ۹۰ دقیقه بتواند مکمل خودش را پیدا کند که دو توپ با هم رد و بدل کنند و کار ترکیبی کنند و مطمئنا حضور طارمی در این بازی می‌توانست خیلی موثر باشد و حداقل در خط حمله می‌توانست تیم حریف را آزار بدهد و از سرعتش استفاده کند. اگر دقت کرده باشید در نیمه دوم تیم کره خیلی جلو آمد و دلیل این مسئله آن بود که ما بازیکن سرعتی در خط حمله نداشتیم که بتوانیم ارسال های خوبی داشته باشیم. اگر یک بازیکن مثل طارمی حضور داشت مطمئنا تا این حد بالا نمی‌آمدند. مهدی طارمی می‌توانست نقش پررنگی داشته باشد.

او سپس گفت: ما متاسفانه از نقاط ضعف کره استفاده نکردیم و واقعا بد بازی کردیم. در هر توپی که تصاحب کردیم بیشتر از سه یا چهار ضرب نتوانستیم یکدیگر را پیدا کنیم. ما در این بازی پاس و تحرک نداشتیم.رضایی درباره عدم استفاده از بازیکنان در پست های تخصص خود توضیح داد: صد در صد این موضوع به ما آسیب زد. دو دفاع چپ و راست ما خیلی ثابت بازی کردند و ما مالکیت و گردش توپ ضعیفی داشتیم. در مواقعی که چهار بازیکن عقب می‌گذاریم حداقل باید کمی توپ را روان تر به گردنش دربیاوریم. این باعث شد که در کناره ها نتوانیم خوب حمله کنیم. فقط قلی‌زاده را در نیمه اول داشتیم که توپ را به او می‌رساندیم که بتواند از خلاقیت خودش استفاده کند.

مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: یارگیری ها و نحوه ایستادن ما در این بازی ضعیف بود. تیم ما طول زیادی داشت و در اکثر دقایق بازی بالای ۵۰ متر بود. در شوتی که سون زد و تصادفی هم گل شد، توپ را گرفت، دریبل زد، برگشت، سه بار دیگر توپ را لمس کرد و بعد شوت زد. فاصله بین هافبک و دفاع های ما در این بازی خیلی زیاد بود و نتوانستیم به خوبی فضاها را پوشش بدهیم. در گل دوم هم همین اتفاق افتاد. تقریبا در تمام موقعیت هایی که کره خلق کرد از این خلا استفاده کرد و توانست خطرساز شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها