به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۵ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۲۸۰۳۵

فعالیت موزه‌ها و اتوبوس‌های تبریزگردی

فعالیت موزه‌ها و اتوبوس‌های تبریزگردی
گروه جامعه:  اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز طی اطلاعیه‌ای ساعات فعالیت موزه‌های تحت مدیریت شهرداری تبریز و همچنین تاکسی‌های ازمن بپرس و اتوبوس‌های گردشگری را اعلام کرد.اساس این اطلاعیه، موزه‌های شهر و شهرداری، علی مسیو و خانه ادبی استاد شهریار از ۲۵ اسفند فعالیت خود را آغازه کرده است که تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ از ساعت هشت صبح تا ۱۹:۳۰ دایر خواهد بود.
 
همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی موزه شهر و شهرداری تبریز و نمایشگاه صنایع دستی موزه ادبی استاد شهریار نیز تا پانزدهم فروردین از ساعت هشت صبح تا ۱۹:۳۰ دایر و پذیرای مهمانان و گردشگران خواهد بود. تاکسی‌های از من بپرس همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب در سطح شهر فعال و پاسخگوی مهمانان نوروزی خواهند بود.
 
اتوبوس‌های گردشگری نیز در دو شیفت صبح و بعدازظهر خدمات‌رسانی خواهند کرد که شیف صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی۲۰ در خدمت گردشگران نوروزی تبریز خواهند بود.اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز امیدوار است با خدمات‌رسانی صحیح و مطلوب، خاطره خوبی از تبریز بر ذهن گردشگران و میهمانان نوروزی بر جای بماند.
برچسب ها: موزه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها