به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۲۸۱۰۷

مشخصات دیوانه‌کننده گوشی جدید موتورولا

مشخصات دیوانه‌کننده گوشی جدید موتورولا
گروه فناوری: ابر گوشی موتورولا Frontier ۲۲ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به زودی معرفی می‌شود. در ادامه با مشخصات دیوانه کننده این پرچمدار جدید آشنا می‌شویم.طرفداران سرسخت برند موتورولا از دیدن بازگشت برند تحت مالکیت لنوو به عرصه گوشی های پرچمدار اندرویدی با قیمتی نسبتا مقرون‌به‌صرفه، هیجان‌زده شده‌اند؛ با وجود این ممکن است این افراد عجله‌ای نداشته باشند که گوشی اج پلاس ۲۰۲۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را به محض عرضه در بازار خریداری کنند. آن هم به این خاطر این که ممکن است یک گوشی هوشمند رده بالای دیگر را ترجیح بدهند که حداقل روی کاغذ از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند و در سطح بین‌المللی با نام اج ۳۰ پرو – Edge ۳۰ Pro شناخته می‌شود و این می‌تواند پیشنهاد چشم‌گیرتری به نظر برسد.

اما حالا یک هیولای ۶.۷ اینچی با کد Frontier در راه است که اکنون رندرهای باکیفیتی از آن منتشر شده است. ظاهرا همه چیز این گوشی تقریبا نهایی شده و یک افشاگر قابل اعتماد در توییتر هم معرفی پرچمدار بعدی Moto را تایید کرده، اما نام یا اسم رمز داخلی آن را ذکر نکرده است. با وجود این کاملا واضح است که این افشاگر در مورد دستگاهی صحبت می‌کند که ما از آن با عنوان Frontier ۲۲ یاد می‌کنیم.

مشخصات دیوانه کننده موتورولا Frontier ۲۲
بر اساس اطلاعات منتشر شده، اکنون می‌توانیم مطمئن باشیم که موتورولا Frontier ۲۲ شامل مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی منحنی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی به همراه یک حفره در مرکز بالای صفحه برای قرارگیری دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی یا شاید هم ۱۹۴ مگاپیکسلی در لیست مشخصات احتمالی این گوشی جلب توجه می‌کند و دیوانه‌کننده است. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۱۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی یا حداقل ۳۰ وات از دیگر مشخصات احتمالی موتورولا Frontier ۲۲ محسوب می‌شوند.

پشتیبانی از شارژر بی نظیر 125 واتی یکی دیگر از مزایای این گوشی هوشمند محسوب می‌شود. چن جین، مدیرعامل Lenovo Group به تازگی آداپتور شارژ 125 واتی موتورولا با وزن 130 گرم را به نمایش گذاشت. یک افشاگر معروف در مورد این شارژر اظهار کرده که از آن برای پرچمدار جدید موتورولا استفاده خواهد شد. از سایر مشخصات موتورولا فرونتیر 22 می‌توان به 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 به همراه سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها، موتورولا Frontier 22 که شاید قاتل گلکسی اس ۲۲ اولترا لقب بگیرد، یکی از اولین گوشی های جهان خواهد بود که پردازنده SM8475 را در خود جای می‌دهد که البته این پردازنده هنوز معرفی نشده است. برخی منابع می‌گوید این پردازنده در واقع همان نسخه پلاس چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود.
موتورولا اج ایکس 30 اولین گوشی هوشمند جهان با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 شد و اکنون این شرکت قصد دارد با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس همه را در رقابت برای کسب عنوان اولین پرچمدار جهان با این تراشه شکست دهد. در واقع، موتورولا Frontier 22 می‌تواند با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به یک پیشگام تبدیل شود.

شاید نیازی به تاکید نباشد که بسیاری از مشخصات پیشرفته و دیوانه کننده موتورولا Frontier 22، حداقل در تئوری قادر است سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را به دردسر بیندازد؛ به ویژه این که سرعت شارژ این گوشی، خارق‌العاده به نظر می‌رسد. همین امر در مورد ماژول دوربین سه گانه پشتی نیز صدق می‌کند. گفته می‌شود احتمالا این گوشی علاوه بر دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، از یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد، اما وقتی صحبت از مهارت‌های عکاسی در شرایط واقعی می‌شود، عاقلانه است که فعلا منتظر نتایج بمانیم و رویکرد خاصی را در مورد آن در پیش نگیریم.

پرچمدار جدید موتورولا و لنوو چه زمانی معرفی می‌شود؟
همانطور که پیش از این گفتیم، کارهای این گوشی جدید موتورولا تقریبا نهایی شده است، اما ممکن است این دستگاه در حال گذراندن یک سری مراحل توسعه و تولید باشد که شاید بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد؛ اما در هر صورت می‌توانیم به طور قطع بگوییم که فاصله چندانی با معرفی این ابرگوشی نخواهیم داشت. اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالا انتظار داریم لنوو این پرچمدار جدید موتورولا و گوشی گیمینگ با نام تجاری خود یعنی Halo را تا ماه ژوئن رونمایی کند.

گوشی گیمینگ لنوو که فعلا با کد Halo شناخته می‌شود، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی خواهد بود. این گوشی که با عنوان مدل ناجی توصیف می‌شود، در ماه ژانویه به صدر اخبار آمد و اکنون برخی از مشخصات کلیدی آن توسط منابع مورد اعتماد فاش شده است. صفحه نمایش تخت OLED با نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 68 وات و چیپست چهار نانومتری SM8475 که ممکن است اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس باشد، از جمله مشخصات لنوو Halo محسوب می‌شوند.

اگر Lenovo Halo و Motorola Frontier 22 واقعا قصد دارند تا تابستان امسال در برابر گلکسی اس 22 سامسونگ قدرت‌نمایی و به آن غلبه کنند، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم بزرگترین سازنده گوشی در جهان چه واکنشی نشان می‌دهد و باید تا اوایل سال 2023 منتظر بمانیم تا از پردازنده رده بالای بعدی کوالکام استفاده کند. البته این کاملا مرسوم نیست که چیپ‌هایی مانند اسنپدراگون 8 نسل 1 به این زودی‌ها ارتقا پیدا کنند؛ مگر این که دنباله‌ی پلاس آن از تراشه‌ی سال گذشته اسنپدراگون 888 پلاس پیروی کند که تفاوت چندانی با تراشه‌های قبلی یعنی اسنپدراگون 888 معمولی نداشت.

گوشی میان رده جدید موتورولا
منابع اینترنتی اخیرا رندرهای باکیفیتی را به همراه مشخصات فنی گوشی هوشمند میان رده موتو جی 5 جی 2022 منتشر کرده‌اند که توسط این برند برای عرضه به بازار آماده می‌شود. طبق گزارش‌ها، این دستگاه به نمایشگر 6.6 اینچی با یک حفره کوچک در مرکز بالای صفحه به منظور قرارگیری دوربین سلفی مجهز شده است. Moto G 5G 2022 در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود و از تراشه اسنپدراگون 750 جی کوالکام به همراه پردازنده 8 هسته‌ای با هسته‌های 2.2 گیگاهرتزی Kryo 570، پردازشگر گرافیکی آدرنو 619 و پشتیبانی از شبکه 5G بهره می‌برد.

Moto G 5G 2022
رم ۴ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، حسگر تشخیص اثر انگشت در لبه جانبی، درگاه یو اس بی تایپ C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان رده موتورولا محسوب می‌شوند. در پشت این گوشی، دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی همراه خواهد شد.ابعاد گوشی موتو جی ۵ جی ۲۰۲۲ معادل ۱۶۵.۴ در ۷۵.۸ در ۹.۳ میلی‌متر بوده که در ناحیه دوربین، ۱۰.۷ میلی‌متر بیرون‌زدگی دارد. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. این گوشی که احتمالا در ماه ژوئن معرفی می‌شود، دارای قیمت حدود ۳۰۰ دلار است.
برچسب ها: موتورولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها