به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۲۸۲۳۵

زیباکلام: از استاد شجریان به تتلو رسیدیم

زیباکلام: از استاد شجریان به تتلو رسیدیم
گروه سیاسی: صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مسایل سیاسی و اقتصادی و در کشور گفت:  فقط درعرصه هنر نبوده که "از استاد محمدرضا شجریان، حسین علیزاده و کیهان کلهر به امیرحسین تتلو رسیده‌ایم".

درعرصه‌های دیگرهم درخشش کمتری نداشته‌ایم. در سیاست خارجی، پیشرفت های اقتصادی، ناامیدی نسل جوان و حسرت مهاجرت ازکشور، اعتیاد، گسترش فقر، بی عدالتی، بیکاری و...حکایت از"شجریان به تتلو" تکرار شده است.

زیبا کلام در ادامه گفت: امپراطور روسیه به  ناصرالدین شاه در نخستین سفرشان به آن کشور آینه قدی بزرگی هدیه می‌دهند. قبله عالم آنرا درپاگرد کاخ گلستان نصب می‌کنند و هرروز صبح که به منظور جلوس به تخت سلطنت از برابرآن عبورمی‌کردند نگاهی به سیمای همایونی انداخته و درحالی‌که سبیل‌های مبارک را تاب می‌دادند بی اختیار زیرلب می‌فرمودند: "انصافا که همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید"
مرجع : اصلاحات نیوز
برچسب ها: صادق زیباکلام

۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ۱۹:۵۷
تو که شهر به شهر و دانشگاه به دانشگاه گاه دویدی و سخنرانی کردی تا روحانی به ریاست جمهوری برسد خواهش میکنیم تو یکی ساکت رو که نیست ماشالله سنگ پای قزوینه (385199)
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۰۹:۰۱
حالا بگذریم که این حرف شما واقعیت ندارد! ولی آنچه که قابل کتمان نیست برادر جان!، ثمره ی اینهمه ناسزا و فحاشی به روحانی، همین جایی است که قرار داریم؛ دولت مطلوب شما آمد و همه چیز را خراب اندر خراب کرد؛ ولی عجب اعتماد به نفسی دارید شما جماعت که باز هم روحانی رو مسبب مشکلات می‌دانید! خیر قربان! با نفتی که شما میفروشید، هنر میخواهد این چنین اقتصاد را نابود کردن! خدا را شکر که همه چیز آشکار شد و ناتوانی شما بیشتر برای ملت روشن شد؛ هر چند از ابتدا هم معلوم بود شما اینکاره نیستید. پس لطفاً اندکی خاموش! (385228)
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۰۹:۰۱
حالا بگذریم که این حرف شما واقعیت ندارد! ولی آنچه که قابل کتمان نیست برادر جان!، ثمره ی اینهمه ناسزا و فحاشی به روحانی، همین جایی است که قرار داریم؛ دولت مطلوب شما آمد و همه چیز را خراب اندر خراب کرد؛ ولی عجب اعتماد به نفسی دارید شما جماعت که باز هم روحانی رو مسبب مشکلات می‌دانید! خیر قربان! با نفتی که شما میفروشید، هنر میخواهد این چنین اقتصاد را نابود کردن! خدا را شکر که همه چیز آشکار شد و ناتوانی شما بیشتر برای ملت روشن شد؛ هر چند از ابتدا هم معلوم بود شما اینکاره نیستید. پس لطفاً اندکی خاموش! (385229)
۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ۲۰:۴۲
اگر دیدگاه درستی نسبت به تاریخ داشتیم، اگر تاریخ گذشتگان را با تفکر و عقلانیت مرور میکردیم، اگر خودمان را با شعارهای متکبرانه و توخالی سرگرم نمی کردیم، اینگونه گرفتار دور و تسلسل باطل نمی شدیم. آقای زیبا کلام شما بگو، اما در دنیای پر از پوتین و گیوتین دریغ از گوش شنوا. (385202)
۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ۲۱:۱۸
در همه زمینه ها همین است. از طبری به خود تو رسیده ایم صادق خان! (385203)
ناصری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۰۵:۴۱
تو ..... (385227)
Ali
Italy
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۰:۰۳
با عرض سلام و ادب احترام
............... (385237)
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۰:۲۱
مطمئنم تو یکی از مهره های اصلی فراری دادن مغزهای تحصیلکرده از کشور هستی!
مثلا استاد دانشگاه ! کدوم کشور در دنیاست که هیچ مشکلی نداشته باشه؟
مشکلات کشور هم ناشی از مدیریت افرادی است که امثال تو تبلیغ و تشویقشان می کنند.
کاش تو فرارمغزها میکردی و به همراه حسن فریدون میرفتی کانادا!! (385242)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۵:۱۰
دکتر عزیز نرود میخ آهنین در سنگ
اینجا ایران است . یک کشور خاورمیانه ایی و شاید هم جهان سومی (385261)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها