به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۲۸۳۶۷

انریکه: ناراحت می‌شدم اگر در بارسلونا نمی‌بردیم

گروه ورزشی: لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از این که تیمش موفق شد در بارسلونا برابر آلبانی به پیروزی برسد خوشحال است.
انریکه: ناراحت می‌شدم اگر در بارسلونا نمی‌بردیم
تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آلبانی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
تلا‌ش‌های دو تیم برای گلزنی در نیمه اول بدون نتیجه ماند و آنها در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد به رختکن رفتند. 
فران تورس اولین گلزن اسپانیا در نیمه دوم بود که روی پاس یرمی پینو موفق شد دروازه آلبانی را در دقیقه 75 باز کند اما تیم حریف موفق شد 10 دقیقه بازی را به تساوی بکشاند تا بار دیگر همه چیز برابر شود. 
با این حال بازیکنان تیم ملی اسپانیا دست از تلاش برنداشتند و این بار دنی اولمو بود که در دقیقه 90 موفق شد بهترین استفاده را از پاس یوردی آلبا کرده و دروازه آلبانی را برای دومین بار باز کند تا اسپانیا به عنوان تیم برنده از زمین خارج شود. 
 

 
از نکات جالب بازی اینکه تیم ملی اسپانیا پس از سال‌ها بار دیگر یکی از بازی‌هایش را در ورزشگاهی در ایالت کاتالونیا برگزار کرد و به نظر می‌رسید که انریکه از این موضوع بسیار خوشحال است. 
این مربی اسپانیایی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«اگر در این بازی برنده نمی‌شدیم بسیار ناراحت و آزرده‌خاطر می‌شدم، چون جوی که در این بازی در این ورزشگاه تجربه کردیم بسیار خاص بود.»
او با اشاره به نقش تماشاگران حاضر در ورزشگاه در این پیروزی گفت:«من هیچ دیداری را به خاطر ندارم که هواداران تا این حد در آن تاثیرگذار بوده باشند. این که 18 سال دیگر را بدون برگشتن به اینجا سپری کنیم غیرممکن است. ما از این که در بارسلونا هستیم بسیار خوشحالیم.»
انریکه همچنین درباره شرایط تمدید قراردادش با فدراسیون اسپانیا اضافه کرد:« من قراردادم را به خاطر شما (رسانه‌ها) تمدید نمی‌کنم. اگر ما در جام جهانی شکست بخوریم، شما خواهید گفت اوه نه! باید چهار سال دیگر با این شرایط سر کنیم. اما به این شکل اگر موفق نشویم، می‌توانید خواهان اخراج من شوید و من هم می‌توانم از سمتم کناره‌گیری کنم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها