به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۲۸۳۷۶

ورنر: شرایط آلمان برایم بهتر از چلسی است

گروه ورزشی: تیمو ورنر، مهاجم آلمانی، معتقد است که در سیستم تیم ملی کشورش راحت‌تر از چلسی بازی می‌کند.
ورنر: شرایط آلمان برایم بهتر از چلسی است
تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم رژیم اشغالگر قدس رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
ورنر و کای هاورتس موفق شدند در این بازی دو گل تیم ملی کشورشان را به ثمر برسانند. این در حالی است که این بازیکن نتوانسته درخشش سابق را در چلسی تکرار کند و با انتقادهای بسیاری روبرو از سوی هواداران و کارشناسان لیگ برتر انگلیس روبرو شده است. 
این بازیکن آلمانی پس از سوت پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من مهاجم هستم و همیشه می‌خواهم گل بزنم. شرایط در چلسی آنطور که من دوست داشتم پیش نرفته، بنابراین این که همه چیز تحت هدایت هانسی فلیک به درستی پیش می‌رود برایم بسیار خوب است.»
 


او با اشاره به تفاوت سبک چلسی و تیم ملی آلمان گفت:« من واقعا از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم و فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم. تفاوت‌هایی در سبک بازی فوتبال در چلسی و اینجا وجود دارد. شاید سبک بازی آلمان برای من بهتر باشد. اینجا همیشه فرصت گلزنی دارم و می‌توانم گل‌هایی را به ثمر برسانم. من اینجا احساس راحتی بسیاری دارم.»
ورنر در تابستان 2020 پس از درخشش خیره‌کننده در ترکیب لاپیزیش به عنوان یکی از بااستعدادترین مهاجمان اروپا راهی چلسی شد. او در آخرین فصل حضورش در بوندسلیگا موفق شده بود در 45 بازی 34 بار دروازه حریفان را باز کند. 
اما اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس با پیراهن چلسی به هیچ وجه خوب پیش نرفت، هرچند او در این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته اما تا به حال تنها هفت گل در 28 بازی به ثمر رسانده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها