کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده شهرستانهای پارس‌آباد و بیله سوار:

اگر دولت قدم کج بردارد، خفتش را مي‌گیریم!

30 بهمن 1392 ساعت 8:20

گروه سياسي: نماینده شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار ضمن بکار بردن لفظ «حسن کلیدساز» برای رئیس جمهور، طرفداران وی را نیز «جوجه اصلاح طلب» خطاب کرد!


حبیب برومند در خصوص مذاکرات هسته‌اي اظهار داشت: سیاستمداران امروزی ایران در پاره‌اي مسایل کوتاه آمده اند و این کوتاه آمدن را ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و مجلس قبول نخواهند کرد. ما برای اینکه بهانه‌هاي آمریکا را از دستش بگیریم و بخاطر اینکه وابستگان داخلی اش نق نزنند با اجازه مقام معظم رهبری تعدادی از سیاسیون با آمریکا مذاکره کردند. یکی از افرادی که حسن روحانی را به مذاکره با آمریکا تشویق مي‌کرد، بنده بودم. در اولین دیدار با رئیس جمهور پیشنهاد کردم بجای اینکه با نوکر دهم آمریکا همچون قطر و امارات مذاکره کنی برو با خودش صحبت کن! ببین حرفش چیست؟ شاید کشمش در جیب مان ریخت.

وی افزود: در حال حاضر در این مذاکرات مقداری تعلل و کوتاهی احساس مي‌شود. من علیرغم اینکه از مشوقان مذاکره بودم اما در حال حاضر شدیدا منتقدم. مذاکره‌اي که مردم و نمایندگان مجلس از آن خبر نداشته باشند، همانی پیش مي‌آید که اگر یک قدم عقب بگذاریم، آمریکا دو قدم جلو مي‌آید. آمریکا در ابتدای امر تمامی شروط ما را قبول مي‌کرد ولی در حال حاضر ندای حقوق زنان، حقوق بشر و کنار گذاردن موشک‌هاي بالستیک را سر مي‌دهد.

برومند در ادامه با بیان این نکته که ما حسن روحانی را اصولگرا مي‌دانستیم، گفت: من اصولگرای سرسختم و اصولگرا خواهم بود اما هر وقت مشاهده نمودم که مصلحت جامعه بر این بوده که مذاکره‌اي انجام بگیرد یا از فردی در ریاست جمهوری حمایت شود، اقدام به این کار نموده ام. وی افزود: ما یواش یواش مي‌بینیم که دولت سرش را بر بالین اصلاح طلبان مي‌گذارد. اکثر اصلاح‌طلبان آدم‌هاي خوبی هستند ولی تعدادی آدم نخاله و جوجه اصلاح طلب که در انقلاب، جنگ و ادامه انقلاب شریک نبوده اند، مي‌خواهند این دولت را بنام خودشان بزنند و از برکت انقلاب سواستفاده کنند.

نماینده شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار گفت: صحبتم با آقای روحانی این است که در این شهر و استان، بنده حرکتی به آن صورت از سوی ستاد اصلاح‌طلبان ندیدم. کدام اقدام اصلاح‌طلبان باعث شد که تو رئیس جمهور شوی؟ تعدادی از جوجه اصلاح‌طلبان که سر در گریبان خویش فرو برده بودند، امروز اعلام وجود کرده و در فکر تسخیر قدرت در مملکت و منطقه هستند. ما این اجازه را نخواهیم داد. دو سال از عمر مجلس باقی مانده است. این مجلس، مجلس اصولگراست. اگر دولت، قدمی کج بردارد با اجازه رهبری خفتش را مي‌گیریم و نمي‌گذاریم اصلاحات فتنه گر بر مملکت حاکم شود. کسانی که در جریان فتنه، بیست روز بازداشت بودند و ضدیت با مقام معظم رهبری داشتند، امروز مي‌بینیم که در منطقه و استان صاحب پست و مقام مي‌شوند.

برومند با اعلام هشدار به رئیس جمهور، مسئولین ارشد استان و منطقه چنین گفت: حسن روحانی گفته بود چرخ سانتریفیوژها باید به همراه چرخ اقتصاد بگردد اما در حال حاضر مي‌بینیم که چرخ‌هاي بعضی از سانتریفیوژها خوابیده است. این حرف آیا عوام فریبی بود یا اینکه مي‌خواهد عملی شود؟ ما اجازه تعطیلی سانتریفیوژها را به دولت، اصلاح طلبان و آمریکا نخواهیم داد. این ملت در ارتباط با راه اندازی سانتریفیوژها هزینه‌هاي بسیاری داده است. ما اگر غنی سازی بیست درصدی را تعطیل کنیم، چهار سال دیگر برای راه اندازی مجدد آن باید وقت و زمان صرف شود. ما اجازه نخواهیم داد سانتریفیوژهای مان تعطیل شود. حسن روحانی که سهل است، بزرگتر از وی هم بگوید، ما اجازه تعطیل شدن آن را نخواهیم داد.

وی با ذکر این نکته که دولت و مسئولین استان باید گوششان را کاملا باز کنند، اظهار داشت: این ملت، ملت مسلمان بوده و حامی فتنه گری و اصلاحات فتنه گر نیست. قدرت نظام بعد از مقام معظم رهبری در دست مجلس است و حداقل دویست و سی نفر نماینده اصولگرای از جان گذشته در آن وجود دارد. اگر دولت کوچکترین خطایی انجام دهد با چنین مجلسی روبروست. به جوجه اصلاح‌طلبان منطقه نیز هشدار رسمی مي‌دهم که من به هیچ وجهی اجازه نخواهم داد اصلاح طلبی جان بگیرد. من، تمامی مسئولین منطقه را از نیروهای اصولگرا مي‌خواهم و تا توان دارم سعی مي‌کنم از نیروهای اصولگرا استفاده شود. در صورتی که نیروی اصلاح طلب نیز تحمیل شود، گوشش را مي‌گیرم و اجازه نمي‌دهم اهداف اصلاح طلبی اش را به مورد اجرا بگذارد.

بخش‌هايي از بیانیه حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان پارس آباد

بیست و دوم بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی بعنوان یک روز ملی و وحدت آفرین و روز پیروزی ملت ایران بر تمامی زورمداران تاریخ بشریت تلقی می‌گردد، ...متاسفانه امسال در شهرستان پارس آباد مغان سخنران مراسم22 بهمن ماه نماینده محترم مردم منطقه (حبیب برومند) در سخنرانی خود نهایت بی حرمتی را به مردم و منتخب ملت بیان داشته و با سخنان تفرقه افکن و حرمت شکن و تنش زا چنان بر دولت و مذاکره کنندگان هسته‌اي و منتخبین دولت در استان تاخت که گویا فریاد بر سر خونین ترین دشمن خود سر می‌دهد.

این عصبانیت و خشم از هر کجا ناشی مي‌شد شایسته سخنرانی مراسم بیست و دوم بهمن ماه نبود زیرا مردم در این روز از جریانهای مختلف در مراسم حضور داشته اند و آمده بودند تا با حضور خود ضمن اعلام حمایت از انقلاب و نظام و رهبری معظم فریاد بر سر استکبار جهانی بر آورند و به دشمنان بگویند که علیرغم افتراق سلیقه ما همه پای انقلاب ایستاده ایم و ذره‌اي از انقلاب خود و شعارهای آن عدول نخواهیم کرد. سخنران محترم عصبانیتش از هر کجا بود شایسته نبود رئیس جمهور را که منتخب ملت ایران و مورد حمایت مقام معظم رهبری است با عبارت تحقیر آمیز خطاب نماید و جسارت را بجایی رسانده که با کمال وقاحت مي‌گوید اگر سانتریفیوژها و غنی سازی 20% را متوقف کند حسن روحانی هیچ، بزرگتر از حسن روحانی هم نمي‌تواند این کار را انجام دهد. منظور سخنران از شخصی بالاتر از روحانی کیست؟!

شایسته نبود سخنران محترم با عبارتهای سخیف و توهین آمیز منتصبین استانی را بر باد انتقاد بگیرد و بر دولت خط و نشان بکشد که اگر در شهرستان تغییراتی ایجاد شود که مطابق سلیقه او نباشد چنان و چنین خواهد کرد. سخنران محترم اگر واقعاً دغدغه انقلاب و رهبری را دارد مي‌بایست با سخنان وحدت آفرین همگان را به انسجام و وحدت حول محور رهبری و انقلاب دعوت میکرد و از تریبون یک طرفه به تمام افراد و اشخاص و جریان‌هاي غیر همسو با خود نمي‌تاخت تا موجبات دلزدگی و دلسردی مردم از خود را فراهم نمي‌آورد. مردم حاضر در صحنه روز 22 بهمن ماه همه سخنان وی را به حساب شخصی و عصبانیت وی از عدم تمکین خواسته‌هاي او از سوی دولت محترم مي‌گذارند و هرگز آن را به پای انقلاب و نظام نمي‌نویسند زیرا سوابق و اعمال چنین شخصی هرگز با سخنان و مواضع وی همخوانی و هم نوایی ندارد...

بخشعلی مرادی


کد مطلب: 32847

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/32847/اگر-دولت-قدم-کج-بردارد-خفتش-مي-گیریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir