به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۲۸۵۱۱

کار سخت کره برای حفظ صدرنشینی

گروه ورزشی: کره جنوبی با سه + یک غایب راهی امارات شده تا برای حفظ صدرنشینی تلاش کند.
کار سخت کره برای حفظ صدرنشینی
 تیم ملی فوتبال کره جنوبی که پیش از این صعود خود به جام جهانی 2022 را قطعی کرده برای برگزاری آخرین دیدار دور انتخابی در امارات حضور یافت. این تیم بامداد روز گذشته به وقت محلی از طریق فرودگاه بین المللی اینچئون، کره جنوبی را ترک کرد.
تیم ملی کره جنوبی در این مسافرت طولانی که حدود ده ساعت طول کشید تمامی ستاره های سرشناس خود از جمله سون هیونگ مین (تاتنهام)، هوانگ هی چان (ولورهمپتون)، هوانگ اوی جو (بوردو) را در اختیار دارد. همچنین لی دونگ جون (هرتا برلین) به عنوان جایگزین جو کیو سونگ (کیمچئون) که به ویروس کرونا مبتلا شده در امارات به ملی پوشان کره ملحق شد.
هدف تیم بنتو حفظ رتبه نخست گروه اول است که با پیروزی دو بر صفر هفته گذشته مقابل ایران به دست آمد. فاصله کره با ایران تنها یک امتیاز است. بنابراین این تیم در صورت کسب هر نتیجه ای جز برد احتمالا صدر جدول را دوباره از دست بدهد.
 

 
کره جنوبی از ساعت 18:15 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف امارات می رود. ایران در همین روز از ساعت 16 با لبنان دیدار می کند. بنتو که شاگردانش روحیه بالایی از برد ایران کسب کرده اند با این چالش روبروست که خط میانی تیمش را با توجه به مصدومیت ها و ابتلای چند بازیکن به کرونا چگونه خواهد چید. هوانگ به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا و کیم جین گیو و بک سونگ هو به علت ابتلا به کرونا اردوی کره را ترک کرده اند. کو سونگ و وون دو جائه به عنوان بازیکنان جایگزین به اردو اضافه شدند اما وون دچار مصدومیت شده و مجبور به ترک اردو شد!
کره جنوبی کار آسانی برای پیروزی و پایان کار با صدرنشینی ندارد چرا که حریف روز سه شنبه (امارات) در رقابت با عراق برای حضور در پلی آف به کسب هر سه امتیاز نیاز دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها