به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۳۲۸۵۱۴

تصمیم نهایی مانچینی: با ایتالیا می‌مانم

گروه ورزشی: روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، اعلام کرد که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد.
تصمیم نهایی مانچینی: با ایتالیا می‌مانم
تیم ملی ایتالیا هفته گذشته با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی در چارچوب مسابقات جام جهانی 2022 قطر از راهیابی به این رقابت‌ها بازماند. 
شایعات بسیاری در روزهای اخیر درباره حضور یا جدایی این مربی ایتالیایی مطرح شده بود اما گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت، دو روزنامه مطرح ایتالیایی، صبح امروز اعلام کردند که این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته به حضورش در این تیم ادامه دهد. 
مانچینی این خبر را در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه برابر ترکیه تایید کرده و به خبرنگاران گفت:« ما این روزها بسیار صحبت کرده‌ایم. من فکر می‌کنم که ما ایده‌های یکسانی درباره همه چیز داریم. ما بار دیگر در چند روز آینده صحبت خواهیم کرد. حالا باید روی این بازی تمرکز کنیم و سپس خواهیم دید که برای پیشرفت در آینده به چه چیزهایی نیاز داریم.»
 


او با اشاره به شرایط پیش روی تیم ملی ایتالیا اظهار داشت:« ما باید دوباره شروع کنیم و درباره موقعیت‌های متفاوت فکر کنیم. دیدارهای دشواری را در پیش داریم. با وجود ناراحتی و ناامیدی بسیار زیاد، من خوشحالم که می‌بینیم کاری که در چهار سال گذشته انجام دادیم مورد تحسین قرار می‌گیرد. قهرمانی در یورو تنها کار خوبی نبود که انجام دادیم. این بازیکنان شایسته تحسین هستند. این بازیکنان خاص هستند و ما گروهی استثنایی داریم.»
این مربی ایتالیایی درباره ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی اضافه کرد:« ما باید با اختلاف دو امتیاز در مرحله گروهی بالاتر از سوییس قرار می‌گرفتیم. ما باید در بازل با نتیجه 0-3 به پیروزی می‌رسیدیم. از ماه سپتامبر به بعد خوش شانس نبودیم و من نمی‌توانم بازیکنان را مقصر بدانم چون ما همیشه فوتبال خوبی ارائه کردیم. اشتباهاتی کردیم و شانس‌های بسیاری را از دست دایدم.»
مانچینی درباره اهدافش روی نیمکت تیم ملی گفت:« من می‌خواستم قهرمان یورو و جام جهانی شوم. حالا برای جام جهانی صبر خواهم کرد اما این کار را دوست دارم و می‌خواهم کار بزرگی را انجام دهم. جدا از این که ناراحت و ناامید هستیم، زندگی هنوز جریان دارد.»
برچسب ها: تیم ملی ایتالیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها