به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۲۸۶۰۷

روس‌ها فرمانده خود را با تانک زیر گرفتند

روس‌ها فرمانده خود را با تانک زیر گرفتند
گروه بین الملل: سربازان روسیه در پی تلفات سنگین یگانشان در نبرد با نیروهای اوکراین، یکی از افسران ارشد خود را با تانک زیر گرفتند.
پای سرهنگ یوری مدودف در این حمله به‌شدت آسیب دید؛ حمله‌ای که پس از کشته یا زخمی شدن حدود نیمی از تیپ یک هزار و ۵۰۰ نفری تحت فرماندهی او در رشته درگیری‌های هفته‌های نخست جنگ رخ داد.برخی از نبردهای سنگین که تیپ ۳۷ در آن شرکت داشت، در ماکاریف، حومه کی‌یف، رخ داد که نیروهای روسیه برای محاصره کردن پایتخت اوکراین در تلاش بودند آنجا را تصرف کنند.نیروهای اوکراینی اکنون ماکاریف را از روسیه پس گرفته‌اند. گفته می‌شود سرهنگ مدودف برای درمان فوری با هواپیما به بلاروس منتقل شده و در پی این سوءقصد به جانش، مدال شجاعت ارتش روسیه به او اعطا شده است.
 رمضان قدیروف، فرمانده چچنی که نیروهایش به نفع مسکو در اوکراین می‌جنگند‌، ویدیویی منتشر کرده است که به نظر می‌رسد این سرهنگ را در حال ترک منطقه جنگی به دلایل پزشکی نشان می‌دهد.یکی از جنگجویان چچنی در این ویدیو می‌گوید: «صبر کنید... حالتان چطور است؟ خوب‌اید؟ با ما صحبت کنید...»مدودف پاسخ می‌دهد: «خوب‌ام. اهل کجایی؟». قبل از انتقالش (مدودف) از روی برانکارد به او می‌گویند از بدنش، با پتویی که پاهایش را پوشانده، محافظت کند.


 
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها