به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۲۸۶۱۲

افزایش ۳۶ درصدی ترددها در معابر شرق تهران

افزایش ۳۶ درصدی ترددها در معابر شرق تهران
گروه جامعه: جانشین پلیس راهور شرق استان تهران از افزایش ۳۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی و معابر شهری در ۱۲ روزه آغاز طرح نوروزی خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب و تمهیدات ترافیکی ویژه، تعداد جان باختگان درون شهری نسبت به مدت مشابه در سال قبل۱۰۰درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، «سرهنگ احمدرضا زمانی مهر» در این باره بیان داشت: از زمان شروع طرح نوروزی، طرح برخورد با تخلفات مهمه و حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، استفاده از تلفن همراه، کمربند ایمنی و نقص فنی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و علی رغم افزایش ۳۶ درصدی ترددها، با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی تعداد جان باختگان نسبت به مدت مشابه در سال قبل۱۰۰درصد کاهش داشته است. 

وی با اشاره به افزایش ۳۶ درصدی تردد‌ها در استان گفت: پلیس راهور با اتخاذ تدابیر مناسب و تمهیدات ترافیکی ویژه و با بکارگیری ۵۴ تیم گشتی و استفاده از حداکثر توان خودرویی و با تعامل و همکاری دیگر سازمان‌های امداد رسان به صورت شبانه روزی در سطح حوزه استحفاظی حضور فعال داشته و با تخلفات مهمه و حادثه ساز بدون اغماض برخورد خواهند کرد. جانشین پلیس راهور استان در خاتمه توصیه کرد: از رانندگان عزیز تقاضامندیم با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی ورعایت سرعت مطمئنه رانندگی و با توجه کامل به جلو در حین رانندگی از ارتکاب تخلفات حادثه ساز خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها