به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۲۸۶۳۸

رونق در اقتصاد گردشگری سنگاپور

رونق در اقتصاد گردشگری سنگاپور
گروه اقتصادی: رستوران‌ها و اماکن تفریحی در سنگاپور پس از اعلام دولت برای کاهش محدودیت‌ها با افزایش رزرو مواجه شدند.به گزارش ایسنا، سباستین کرن، مدیر بخش غذا و نوشیدنی در سنگاپور اظهار کرد: در  ۱۵ دقیقه پس از انتشار اخبار مبنی بر کاهش محدودیت‌ها، تماس برای رزرو افزایش یافت و رستوران‌های این کشور ظرفیت صندلی‌ها را به دلیل افزایش رزروها، افزایش دادند. رزرو در برخی از مناطق ۵۰ درصد افزایش یافته است و انتظار می‌رود که روزانه ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.
 
اقدام سنگاپور برای کاهش محدودیت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که این کشور گام‌های قاطعی برای زندگی با کووید-۱۹ برداشته است. خطوط هوایی سنگاپور تقریبا ۱۰ درصد در سال جاری رشد کرده است.از روز جمعه، افراد کاملا واکسینه شده از تمام نقاط جهان می‌توانند از طریق هوا یا دریا بدون انجام قرنطینه یا آزمایش در بدو ورود از سنگاپور بازدید کنند. سایر کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله تایلند و مالزی نیز اقدامات مشابهی را انجام می‌دهند.

دولت سنگاپور قصد دارد تا اواخر سال جاری حجم مسافران فرودگاه چانگی را به حداقل ۵۰ درصد سطح قبل از همه‌گیری بازگرداند، در حالی که این رقم در اوایل این ماه ۱۸.۲ درصد بود.با این حال، بخش مهمان‌نوازی و هوانوردی با چالش‌هایی مواجه هستند تا اطمینان حاصل شود که سطح کافی از منابع و کارکنان برای برآورده کردن تقاضای پیش‌بینی‌شده در دسترس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها