به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۲۸۷۱۳

خداحافظی غم انگیز کی روش با تیم ملی مصر

خداحافظی غم انگیز کی روش با تیم ملی مصر
گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم ملی ایران با انتشار متنی از شاگردانش و مردم مصر خداحافظی کرد. تیم ملی مصر در مصاف با سنگال پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافی در ضربات پنالتی مغلوب شد تا از رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باز بماند.کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «همه چیز تمام شده و ما جام جهانی را از دست دادیم، حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد.»
 
او با تایید شایعه‌ی استعفایش هم گفت: «وقت آن رسیده که هدایت تیم ملی مصر را به شخص دیگری واگذار کنند.»کی‌روش ادامه داد: «ما برای صعود به جام جهانی، از همه‌ی تلاش و انرژی‌مان استفاده و همه‌ی راه‌حل‌ها را آزمایش کردیم؛ بازی را به ضربات پنالتی بردیم و فکر می‌کنم هواداران تیم از این بابت رنج زیادی متحمل شدند. سنگال نماینده آفریقا و مصر در جام جهانی است؛ این پیغام من به شیرهای ترینگا (لقب تیم سنگال است).»بعد از کنفرانس خبری هم کی روش با انتشار متنی در صفحه شخصی اش رسما از تیم ملی مصر خداحافظی کرد.  وی در متن خود از فدراسیون فوتبال مصر و بازیکنان تیم ملی مصر قدردانی و تشکر کرده است.
برچسب ها: کارلوس کی‌روش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها