به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۲۸۸۱۲

پیام کیه‌لینی برای تیم ملی ایتالیا؛ کاپیتان رفت؟

گروه ورزشی: جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، با انتشار پیامی تردیدهای بسیاری را درباره خداحافظی‌اش از عرصه بازی‌های ملی ایجاد کرد.
پیام کیه‌لینی برای تیم ملی ایتالیا؛ کاپیتان رفت؟
شکست ایتالیا برابر مقدونیه شمالی در مسابقات پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر به این معنا بود که این تیم برای دومین دوره پیاپی جایی در بین 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها ندارد. 
بسیاری پیش از این مدعی شده بودند که دیدار دوستانه برابر ترکیه آخرین حضور کیه‌لینی در میدان با پیراهن ایتالیا بوده است.
این بازیکن در حین تعویض در این بازی بازوبند کاپیتانی را از دست درآورد، بوسه‌ای به آن زد و سپس آن را به بازوی جانلوییجی دوناروما بست. او سپس از زمین بیرون رفته و روبرتو مانچینی را به گرمی در آغوش گرفت
این مدافع یوونتوس حالا پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که به این شایعات مربوط به خداحافظی او از تیم ملی ایتالیا دامن زده است. 
 


کیه‌لینی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« ما انتظار داشتیم که امشب بازی متفاوتی را انجام دهیم و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. پنج شنبه صفحه غمگینی در کتاب تاریخ فوتبال ما رقم خورد. ما تا همیشه خلایی را در وجودمان احساس خواهیم کرد اما در ورزش، درست مانند زندگی، ما باید قدرت سر پا شدن دوباره را داشته باشیم. همیشه.»
کاپیتان تیم ملی ایتالیا با تمجید از بازیکنان جوان حاضر در ترکیب این تیم اظهار داشت:« این بازیکنان صفحات مهم‌ترین را در تاریخ فوتبال ایتالیا خواهند نوشت و همان احساس را به همه ما خواهند داد که با خوش شانسی تمام توانستیم در تابستان گذشته تجربه کنیم. همیشه و تا ابد، زنده‌باد آتزوری.»
کیه‌لینی با 116 بازی ملی به صورت مشتریک در کنار آندره‌آ پیرلو در رده پنجم بیشترین تعداد بازی ملی در تیم ایتالیا قرار دارد و تنها دنیله ده‌روسی، پائولو مالدینی، فابیو کاناوارو و جانلوییجی بوفون تعداد بازی ملی بیشتری از او دارند.
برچسب ها: تیم ملی ایتالیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها