به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۳۲۸۸۴۴
آزمودن یک گلر جدید

لوئیس انریکه دلیل دعوت نشدن دخیا را فاش کرد

گروه ورزشی: نام داوید دخیا برای اولین بار از سال 2014 در فهرست تیم ملی اسپانیا قرار نداشت.
لوئیس انریکه دلیل دعوت نشدن دخیا را فاش کرد
وقتی فهرست بازیکنان اسپانیا برای دو بازی دوستانه مقابل آلبانی و ایسلند اعلام شد، غیبت داوید دخیا به شدت جلب توجه می کرد. هرچند گلر اول منچستریونایتد مدت هاست جایگاه فیکس خود در لاروخا را از دست داده ولی او همواره در فهرست لوئیس انریکه حضور داشت.



از سال 2014 که دخیا توسط ویسنته دل بوسکه به تیم ملی دعوت شد، سابقه نداشت نام او را در فهرست لاروخا نبینیم. نکته جالب اینکه سرمربی اسپانیا از داوید رایا گلر کاتالان باشگاه برنتفورد برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرد و در واقع او جانشین دخیا شده بود. رایا در بازی برابر آلبانی اولین بازی ملی خود را نیز تجربه کرد.


 
انریکه در پایان بازی دیشب برابر ایسلند که به برتری 5 گله اسپانیا در ورزشگاه ریاسور لاکرونیا ختم شد، ضمن دفاع از فهرست خود، در مورد دلیل غیبت دخیا شفاف سازی کرد و گفت:«قبل از اعلام فهرست، به دخیا زنگ زدم و گفتم داوید، می خواهم در این دو بازی دروازه بان جدیدی را امتحان کنم. او هم با متانت پذیرفت و از من تشکر کرد که پیش از همه به او اطلاع داده ام. در فهرست بعدی نام داوید دخیا را بار دیگر خواهید دید.»
 

 

 
لازم به ذکر است که دخیا پس از عملکرد ضعیف در بازی اکتبر 2020 برابر اوکراین در شهر کی‌یف، از ایده های انریکه خارج شد و جای خود را به اونای سیمون، گلر بیلبائو داد. روبرت سانچز (عضو تیم برایتون) گلر دوم اسپانیاست و دخیا به گلر سومی تنزل پیدا کرده است. اکنون باید دید او در فهرست نهایی برای جام جهانی خواهد بود یا خیر.
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها