به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۲۹۰۳۷

۱۵مصدوم‌در تصادفات‌جاده ای دزپارت‌در خوزستان

۱۵مصدوم‌در تصادفات‌جاده ای دزپارت‌در خوزستان
گروه حوادث: شهرستان دزپارت یکی از عمده مقاصد گردشگری و از مراکز تفریحی استان خوزستان در فاصله یک روز مانده به روز طبیعت، روز پر از حادثه ای را سپری می کند.به گزارش  ایلنا از استان خوزستان، محورهای مواصلاتی استان خوزستان از سمت ایذه _ دهدز_لردگان مملو از وسایل نقلیه گوناگونی است که یا دارند از سفر از دیگر نقاط کشور بر می گردند و یا در حال آماده سازی برای روز طبیعت هستند .

مسیرهایی پر از جاذبه گردشگری که هیچ گاه تا کنون خالی از ترس و دلهره نبوده و نیست.در آخرین اطلاعات رسیده به دست خبرنگار ایلنا در استان خوزستان، محورهای ایذه به دهدز روز پر حادثه ای را تا این لحظه سپری کرده اند.
احسان کیانی مسئول مرکز فوریت های پزشکی شهرستان دزپارت به خبرنگار ایلنا گفت: طی تصادفات جاده ای امروز تا کنون ۱۵ مصدوم داشته ایم.

کیانی افزود: در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه پیش از ظهر امروز در جریان تصادف دو دستگاه پژو در محدوده روستای تفریحی زراس،  ۸ مصدوم داشتیم که دو نفر از این افراد به شهرستان لردگان و ۶ نفر دیگر به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.کیانی  ادامه داد: در ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه نیز طی برخورد دو دستگاه پراید در محور ایذه_ دهدز ۶ مصدوم به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند. همچنین در نتیجه تصادف یک دستگاه موتورسیکلت یک نفر مصدوم شد که به بیمارستان شهدای ایذه منتقل گردید.کیانی در پایان گفت: تمامی مصدومین متعلق به شهرستان های دیگر می باشند و هیچ یک از این افراد اهل دهدز یا از توابع شهرستان دزپارت نمی باشند.
برچسب ها: حوادث رانندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها