به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۳۲۹۱۱۵

اسکالونی: راضی‌ام؛ آرژانتین به فینال می‌رسد

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی آرژانتین از قرعه‌ای که نصیب تیمش شد ابراز رضایت کرد.
اسکالونی: راضی‌ام؛ آرژانتین به فینال می‌رسد
روز گذشته قرعه کشی جام جهانی 2022 برگزار شد و بر این اساس آرژانتین یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی، با مکزیک، عربستان سعودی و لهستان هم‌گروه شد. آلبی سلسته باید برابر دو حریف سخت مثل مکزیک و لهستان قرار بگیرد و البته با این وجود شانس اول صعود محسوب می‌شود.
 

 
آرژانتین امسال بر خلاف دوره پیش کار دشواری برای رسیدن به جام جهانی نداشت و با بردهای متوالی و پس از تیم ملی برزیل از هفته‌ها پیش صعودش مسجل شده بود. بدون‌شک لیونل اسکالونی، مربی جوان آرژانتین در این امر نقش به سزایی داشت. آنها عنوان قهرمانی کوپا آمِریکا را نیز یدک می‌کشند.

اسکالونی در اولین واکنش خود به قرعه کشی جام جهانی گفت:« این گروهی با رقبای دشوار است. مکزیک را به‌خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که حریف سرسختی هستند. لهستان برای رسیدن به جام جهانی، تیم خوبی مثل سوئد را قربانی کرد و عربستان هم در دور مقدماتی عملکرد بسیار خوبی داشت. ما به تمام حریفان احترام می‌گذاریم و معتقدم می‌توانیم دور گروهی خوبی را پشت سر بگذاریم. تاکید می‌کنم که برای تمام رقبا حداکثر احترام را قائلیم.»


 
اسکالونی ادامه داد:« از لحاظ تاریخی مکزیک در جام‌های جهانی همیشه حریفی سخت و دشواری برای آرژانتین بوده است. به حضور در این رقابت‌ها عادت دارند و واقعا رقیب پیچیده‌ای هستند. لهستان را نیز همه می‌شناسیم. بازیکنانی خوب و سطح بالا مثل روبرت لواندوفسکی را دارند و بازی برابر این تیم دشواری‌های خاص خود را دارد. از این گروه نه می‌توان خوشحال بود و نه گلایه داشت. به آرژانتینی‌ها می‌گویم که از جام جهانی لذت خواهند برد و امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها