به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۲۹۲۹۰

مشخصات گوشی Galaxy F13 سامسونگ

مشخصات گوشی Galaxy F13 سامسونگ
گروه فناوری: افشاگران دنیای فناوری اخیراً به اطلاعاتی از یک گوشی سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ دست یافته اند که به تراشه اگزینوس ۸۵۰ و اندروید ۱۲ مجهز شده است. این کارشناسان باور دارند که این مشخصات باید متعلق به جدیدترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از سری F یعنی Galaxy F۱۳ باشد.

سامسونگ اخیرا گوشی گلکسی F23 5G را در هند عرضه کرده است. این گوشی هوشمند به عنوان گوشی هوشمند جدید سامسونگ تحت سری F با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه Snapdragon 750G عرضه شد. قیمت این دستگاه برای هر دو نسخه زیر ۲۰۰۰۰ روپیه بود، اما به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر از سری F در هند و سایر بازار‌ها است. زیرا اخیرا یک گوشی هوشمند سامسونگ که احتمالاً گلکسی F13 باشد، در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

مشخصات گوشی Galaxy F13 سامسونگ
لیست Geekbench برخی از جزئیات کلیدی این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد، زیرا این گوشی هوشمند مقرون به صرفه قبل از عرضه در این وب سایت فهرست شده است. بنچمارک گیک بنچ نشان می‌دهد که تلفن دارای شماره مدل SM-E135F است. نسخه ذکر شده در این پایگاه داده، دارای ۴ گیگابایت رم است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که سامسونگ این گوشی را با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کند.

علاوه بر این، لیست نشان می‌دهد که این گوشی از چیپست اگزینوس سامسونگ، یعنی Exynos 850 انرژی می‌گیرد. حداکثر سرعت کلاک این چیپست ۲.۰ گیگاهرتز است. گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید سامسونگ همچنین با اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد و همانطور که انتظار می‌رود، دستگاه دارای یک رابط کاربری OneUI 4.1 در بالای اندروید خواهد بود.

این گوشی هوشمند همچنین در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز ۱۵۶ و ۵۸۲ را کسب کرد. جزئیات دیگر این گوشی هنوز مشخص نیست با این حال، می‌توان انتظار داشت که این گوشی مشابه گلکسی A13 4G باشد که اخیراً عرضه شده است. این بدان معناست که این گوشی ممکن است دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۶۰۶ اینچی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین ممکن است دارای تنظیمات دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی عمقی و ماکرو باشد. سایر جزئیات دستگاه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود در روز‌های آینده مشخصات بیشتری از Galaxy F13 سامسونگ به صورت آنلاین منتشر شود.
مرجع : فرارو
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها