به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۲۹۳۵۹

فراخوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

فراخوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
گروه فرهنگی: ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از فردا آغاز می‌شود.به گزارش ایسنا، ناشران متقاضی حضور در «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
ثبت‌نام ناشران برای حضور در «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از پانزدهم فروردین آغاز می‌شود و تا هجدهم فروردین‌ماه ١٤٠١ ادامه خواهد داشت.

برگزاری «نمایشگاه کتاب تهران» به صورت فیزیکی و مجازی 
 «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، به دو شکل فیزیکی در محل مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه به آدرس ketab.ir برگزار خواهد شد. ناشران در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی(فیزیکی و مجازی) یا صرفا در شکل مجازی شرکت کند.

 همچنین سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشرشده سال ۱۳۹۷ به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشرشده سال ۱۳۹۱ به بعد است.ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸_۰۲۱ تماس بگیرند. «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.
برچسب ها: نمايشگاه کتاب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها