به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۲۹۴۶۱

بهترین دستگاه لیزر مو برای بیماران و صاحبان کلینیک کدام است؟

گروه کسب و کار: اگر شما قصد رفع موهای زائد خود را با لیزر دارید و یا به دنبال بهترین درمان هستید یا شاید یک متخصص زیبایی شناسی یا صاحب کلینیک هستید که به دنبال بهترین دستگاه لیزر مو هستید و یا قصد خرید دستگاه لیزر را دارید حتما باید به خواندن این مقاله ادامه دهید.
بهترین دستگاه لیزر مو برای بیماران و صاحبان کلینیک کدام است؟
دستگاه‌های لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم بسیار راحت در دسترس هستند. دستگاه‌‌های لیزر موهای زائد محبوب و قابل اعتماد همگی یک چیز مشترک دارند. همه آنها از فناوری علامت تجاری SHR™ پشتیبانی می‌کنند که شرکت آلما این فناوری را قبلاً در سال 2006 توسعه داده‌ است. 
SHR™ پیشرفت موفقی در بازار لیزر درمانی زیبایی داشته است. از جمله این اصول استفاده از لیزر دایود با سرعت لیزر بالا است. این روش درمان‌های ایمن‌تر و تقریباً بدون درد را ارائه میدهد. دستگاه لیزر تیتانیوم نرخ انرژی انباشته بالاتری را در ناحیه تحت درمان ایجاد می‌کند. این باعث بهبود و کاهش کلی موهای بیمار می‌شود.
ما در این مقاله سعی داریم که مزایا و کارایی دستگاه تیتانیوم را برای شما شرح دهیم تا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را برای شما ساده و راحت کنیم. شما اگر از SHR چیزی نمیدانید میتوانید در گوگل سرچ کنید و درباره آن اطلاعاتی کسب کنید و یا به سایت کارمانیا طب مراجعه کنید و درباره آن مطالعه کنید. 
 
وقتی نوبت به لیزر موهای زائد می‌رسد، کیفیت اولویت دارد.
 حتی با وجود اینکه دستگاه‌های زیادی در بازار با نام SHR™ موجود است، برای تضمین یک دستگاه لیزر ایمن و مؤثر، چیزی فراتر از استفاده از این تکنیک نیاز است. دستگاه‌های مبتنی بر انرژی که از قطعات نوری استفاده می‌کنند بسیار حساس هستند و برای حفظ خروجی ثابت و به حداقل رساندن خطر سوختگی برای بیماران به بالاترین استانداردهای مهندسی و ساخت نیاز دارند. حتی کوچکترین خطای طراحی می‌تواند منجر به دستگاهی شود که مؤثر نباشد یا حتی بدتر از آن خطرناک باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم از جمله دستگاه‌هایی در مارکت است که با بهترین کیفیت ارائه میشود که در ایران به راحتی یافت میشود که شرکت کارمانیا طب واردکننده این دستگاه لیزر مو به ایران است. 
 
تفاوت جدیدترین سوپرانو تیتانیوم با مدل‌های قبلی لیزر سوپرانو چیست؟
 سوپرانو تیتانیوم نسل پنجم دستگاه لیزر سوپرانو شرکت آلما محسوب می‌شود. دستگاه لیزر تیتانیوم جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ساخته شده توسط شرکت آلما میباشد که نسخه ی جدید و بروز شده ی دستگاه لیزر پلاتینیوم میباشد، که با افزایش قیمت ناچیز امکانات بیشتری به آن اضافه شده است تا کارایی بهتری نسبت به لیزر پلاتینیوم داشته باشد. 
 
آیا دستگاه لیزر تیتانیوم از سه طول موج برای حذف مو استفاده میکند؟
 باید بگوییم که دستگاه لیزر تیتانیوم جز اولین دستگاه‌هایی در مارکت بود که از سه طول موج مجزا در یک هندپیس استفاده کرد تا تمام طیف‌های پوستی را شامل شود. این طول موج‌ها الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری، دایود ۸۱۰ نانومتری و اندیاگ ۱۰۶۴ نانومتری هستند. بنابراین هنگامی که یک بیمار حذف موهای زائد وارد می‌شود، متخصص لیزر به راحتی و تنها با یک هندپیس سه طول موج مجزا را به بدن بیمار میتاباند. 
معمولاً طول موج الکس ۷۵۵ نانومتر برای پوست‌های روشن‌تر مناسب‌تر است و ۱۰۶۴ نانومتر برای افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، مناسب است. با این حال دستگاه لیزر تیتانیوم با ترکیب هر سه طول موج لیزر در یک اپلیکاتور (به نام "Trio") انقلابی در این زمینه ایجاد کرد. این فناوری هر سه طول موج را به طور همزمان شلیک می‌کند و برای انواع مختلف پوست مناسب است. این بدان معناست که صاحب کلینیک لیزر نیازی به خرید و نگهداری سه اپلیکاتور مختلف ندارد و پزشک نیازی به جابجایی بین اپلیکاتور برای بیماران مختلف ندارد.

اگر شما قصد انجام لیزر بر روی پوست خود را دارید شک نکنید و دستگاه لیزر تیتانیوم را برای حذف موهای زائد خود انتخاب کنید زیرا بدون توجه به نوع پوست خود از لیزر درمانی بدون درد و با جوابدهی عالی بهره خواهید برد.
یکی از چیزهایی که پزشکان و مهندسان کشف کرده اند، استفاده از هر سه طول موج لیزر به طور همزمان، در نتیجه هدف قرار دادن لایه‌های مختلف فولیکول مو و پوست اطراف آن، باعث افزایش گرمایش حجیم می‌شود. این گرمای کنترل شده شرایط بهینه را برای کاهش دائمی مو ایجاد می‌کند.

 

با دستگاه لیزر تیتانیوم سریع تر از همیشه بدن خود را لیزر کنید. 
 دستگاه‌های لیزر موهای زائد در اندازه لیزربار (قطعه ای که اشعه لیزر را تولید میکند.) متفاوت هستند. اندازه لیزر بار بر تعدادی از پارامترها تأثیر می‌گذارد، اما عمدتاً سرعت درمان را تعیین می‌کند. هرچه اندازه لیزربار بزرگتر باشد، درمان سریعتر است که زمانی که نواحی بزرگ درمان به میان می‌آید، بیشتر اهمیت دارد. این نواحی عبارتند از پشت، پاها، شکم، سینه و غیره هستند. 
سطح لیزر بار دستگاه لیزر تیتانیوم با مساحت 4 سانتی متر مربعی که دارد بزرگترین سطح مقطع را در بین لیزرهای مشابه دارد، که باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه میشود. 
این افزایش سرعت (یا کاهش مدت زمان درمان) یک مزیت بزرگ برای صاحبان کلینیک و پزشکان و بیمار لیزر است. صرف زمان کمتر در کلینیک‌های رفع موهای زائد را به بیماران هدیه میدهد و این مزیت برای کلینیک، مالی است یعنی توانایی درمان بیماران بیشتر در روز.
 
سیستم خنک کننده (کولینگ) فوق پیشرفته دستگاه لیزر تیتانیوم
 یک جنبه بسیار مهم در دستگاه‌های لیزر مو، فناوری خنک کنندگی است که شرکت آلما در سال 2015 از فناوری سوپرانو آیس رو نمایی کرد و هر ساله تا سال 2022 آن را توسعه داده است. همانطور که از نامش پیداست، دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم دارای فناوری انقلابی خنک کننده تماسی  ICE PLUS است. این ویژگی باعث می‌شود درمان‌ها را (که قبلاً به لطف تکنیک SHR تقریباً بدون درد است) کاملا بدون درد و سوزش کند. یکی دیگر از تفاوت‌های دستگاه تیتانیوم و پلاتینیوم همین خنک کنندگی میباشد که سوپرانو تیتانیوم با داشتن اندازه سری هندپیس بزرگتر، نقطه تماس با پوست را بیشتر میکند و باعث خنک کنندگی بیشتر میشود. پس دستگاه تیتانیوم با فناوری آیس پلاس دما را در نقطه ی تماس هنگام لیزر به شدت پایین می‌آورد که باعث میشود بیش از اندکی گرما را روی پوست خود احساس نمی کنید. برای نتیجه گیری،  با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم تجربه ای دلپذیر و ایمن را ارائه می‌دهید.
 
رابط کاربری پیشرفته دستگاه لیزر تیتانیوم
 تفاوت دیگری که بیشتر برای تکنسین لیزر یا صاحب کلینیک مرتبط است این است که Soprano Titanium از یک رابط کاربری پیشرفته استفاده می‌کند. با استفاده از این رابط کاربری، پزشک می‌تواند از تنظیمات از پیش تعیین شده برای لیزر اعضای بدن و تنظیم پارامترها بر اساس نوع پوست استفاده کند. یعنی شما با چند کلیک ساده میتوانید لیزر بیمار را آغاز کنید.همه این ویژگی‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کنند و به سادگی قابل اعمال هستند. علاوه بر این، Soprano Titanium به اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) متصل است که امکان مدیریت از راه دور دستگاه را از طریق برنامه دسکتاپ یا تبلت به نام « کلینیک هوشمند » فراهم می‌کند. این بدان معناست که صاحب کلینیک می‌تواند نرخ استفاده از دستگاه را در کلینیک نظارت کند و پیشرفت درمان بیمار و غیره را ثبت کند.
 
رفع موهای زائد با ارزانترین قیمت
 به عنوان یک بیمار، می‌توانید طیف گسترده ای از تعرفه‌های لیزر موهای زائد را پیدا کنید. کلینیک‌هایی که از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم استفاده میکنند همیشه بهترین درمان‌ها را با قیمت مناسب ارائه میدهند. به طور کلی استفاده از فناوری جدیدتر در برخی موارد می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد، اما نه همیشه، که دستگاه لیزر تیتانیوم این ویژگی را دارا میباشد قیمت ارزان در کنار فناوری پیشرفته و روز.
 
دستگاه لیزر تیتانیوم با کیفیت را در ایران از کجا بخریم؟ 
 در ایران دستگاه‌های زیادی وجود دارند که با نام تیتانیوم فروش میروند و یا برخی از اسم تیتانیوم برای فروش بیشتر خود استفاده میکنند، دستگاه‌های زیادی با کیفیت‌های بسیار پایین با قیمت‌های بسیار بالا در کشور فروش میروند که کارایی خاصی ندارند اما شرکت کارمانیا طب از جمله شرکت‌هایی است که دستگاه لیزر تیتانیوم را با بهترین قیمت در ایران ارائه میدهد، این شرکت به دلیل واردات مستقیم این دستگاه ارزان ترین قیمت و با کیفیت ترین دستگاه تیتانیوم را در کشور عرضه میکند. دستگاه‌های شرکت کارمانیاطب دارای گارانتی اورجینال شرکت سازنده، تضمین بهترین قیمت در ایران، ده روز ضمانت بازگشت وجه و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد. مشاوران این شرکت همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما میباشند پس شما میتوانید، کارمانیاطب را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت این شرکت شوید و اطلاعات بیشتری از دستگاه لیزر تیتانیوم در سایت این شرکت بدست بیاورید و یا سوالات خود را درمورد دستگاه‌های زیبایی و پزشکی از طریق تماس تلفنی و واتساپ با کارشناسان این شرکت درمیان بگذارید.
 منبع: karmaniateb.ir
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها