به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۲۹۵۱۶

توماس مولر: آرزو دارم مقابل تیم گواردیولا بازی کنم

گروه ورزشی: توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ از تقابل احتمالی با پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان خوشحال است.
توماس مولر: آرزو دارم مقابل تیم گواردیولا بازی کنم
بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ویارئال رفته و در صورت کسب پیروزی در نیمه نهایی با برنده تقابل منچسترسیتی و اتلتیکومادرید دیدار خواهد کرد. توماس مولر سه سال درخشان را در بین سال های 2013 تا 2016 زیر نظر پپ گواردیولا سپری کرده و با این سرمربی اسپانیایی به افتخارات قابل توجهی دست یافت. حالا توماس مولر به تمجید از سبک کاری سرمربی فعلی منچسترسیتی پرداخته و البته مدعی شد دوست دارد با تیم او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مواجه شود.



توماس مولر گفت: "من از سال 2016 آرزوی بازی کردن در مقابل تیمی تحت هدایت پپ گواردیولا را سر داشتم. البته پپ به عنوان سرمربی سابق بایرن مونیخ تاثیری ماندگار بر سبک بازی ما گذاشت. این تاثیرگذاری نه فقط معطوف به موفقیت و کسب نتایج خوب، بلکه به دلیل شکل دادن به سبک بازی بایرن مونیخ در سال های اخیر بود.
سبک بازی معمول و غالبی که پپ گواردیولا به تیم‌های تحت هدایت خود آموزش می‌دهد روش خاصی است و من شخصا دوست دارم تجربه بازی کردن در مقابل تیم های گواردیولا به عنوان حریف را نیز در کارنامه داشته باشم. چنین مسابقه هیجان‌انگیز خواهد بود، اما تا آن زمان ما کاملا روی بازی بعدی و جدال مقابل ویارئال متمرکز خواهیم بود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها